Kedvenceim- Real techniques sminkecsetek

Akik már látták a sminkvideóimat, azt is láthatták, hogy a sminkek elkészítéséhez nagyrészt a Real techniques szintetikus sminkecseteket használom (illetve újabban már a Sigma Mr Bunny travel kitjét, de az már egy másik poszt lesz :). Úgyhogy ebben a posztban ezeket az ecseteket szeretném bemutatni, mivel nagyon-nagyon szeretem őket.


A Real techniques ecsetek megalkotója az a Samantha Chapman, aki testvérével együtt többek között a Pixiwoo youtube csatornát csinálja. Akik szoktak sminkvideókat nézni a youtube-on, biztosan hallottak már a "pixiwoo-s lányokról": ők egy nagyon szimpatikus angol testvérpár, mindketten sminkesként dolgoznak, és közben remek smink tutorial videókat készítenek és töltenek fel, nekem ebben a műfajban ők a kedvenceim.

Az ecseteket sajnos Magyarországon nem lehet kapni, így én is interneten rendeltem őket. A Real techniques honlapján is lehet rendelni, de onnan sajnos nem szállítanak Magyarországra, úgyhogy én a Victoria health oldalról rendeltem őket, kb. a megrendelés utáni második napon már a kezemben is voltak az ecsetek, szóval elképesztően gyorsan ment a dolog:)
Általánosságban annyit érdemes tudni ezekről az ecsetekről, hogy mindegyik szintetikus ecset, tehát nem állati szőrből, hanem extra puha, úgynevezett taklon szálakból készültek. Így nekem külön öröm, hogy az ecsetek készítésekor nem esett bántódásuk cuki kis állatkáknak :).
Az ecsetek elképesztően puhák, ugyanakkor nagyon tartósak, nem hullik a szőrük, pedig párszor már elmostam őket. Egyaránt lehet por, illetve krémállagú készítményekkel használni őket, nagyon szépen lehet dolgozni velük, jó a fogásuk. Mindegyik ecsetre rá van írva a neve, ezalapján könnyen beazonosítható, hogy mire való, de egyébként a legtöbb ecset multifunkciós, tehát nem csak egy dologra lehet őket használni.
Én egy öt ecsetből álló szettet rendeltem, az úgynevezett starter szettet, illetve két különálló- egy alapozó, és egy pirosító ecsetet.

Nézzük először a starter szettet.

Ez a készlet öt ecsetből áll, és egy nagyon praktikus, kétfunkciós tokban érkezik, amiben az öt ecseten kívül még többnek is van hely. A tokot összecsukva akár magunkkal is vihetjük a készletet, de ahogyan a harmadik képen is látható, egy zsinór meghúzásával könnyedén az asztalra is állíthatjuk.
Nézzük az szettben lévő ecseteket.
Balról az első ecset az úgynevezett "deluxe crease brush". Ez egy pufi satírozó ecset, szépen lehet vele színeket elsatírozni, vagy a mélyítővonalban eldolgozni a színeket, de lehet akár kontúrozásra is használni pl. az orr két oldalán, sőt olyat is láttam, aki pl. a szem alatt ezzel az ecsettel dolgozta el a korrektort.
A következő a "base shadow brush", ami egy lapos ecset. Ezzel szép egyenletesen lehet színeket felvinni a szemhéjra.
Ezután jön az én személyes kedvencem középen az "accent brush". Egy ici-pici fejű ecset, ami tökéletesen a nagyon aprólékos munkákhoz: pl. belső szemzugba, vagy az alsó szempilla sor tövébe gyönyörűen lehet színt felvinni ezzel az ecsetkével, de szépen lehet vele satírozni, vagy kiemelni is, imádom ezt az ecsetet. Amúgy láttam már olyat is, aki ezt az ecsetet korrektor ecsetként használta apró bőrhibák elfedésére. Hát én erre még nem használtam, de szerintem nem is fogom, meghagyom a szememre :).
A negyedik ecset a "pixel-point eyeliner brush", ami egy tusecset. Ennek az ecsetnek a feje elvékonyodik, így ideális szemkihúzáshoz, bár véleményem szerint ezzel az ecsettel olyan igazán vékony vonalat nem lehet húzni, bár lehet csak én vagyok ügyetlen...
És végül az utolsó a "brow brush", ami egy ferde szemöldök ecset. Nekem viszonylag sűrű és sötét a szemöldököm, így nem nagyon szoktam festeni, úgyhogy én ezt az ecsetet tusecsetként szoktam használni.
Ez egy nagyon jó kis készlet, hiszen minden benne van ahhoz, hogy egy szép szemsminket elkészítsünk. Nekem ebből a szettből, ahogyan már írtam is, az accent brush a kedvencem, illetve a base shadow brush, viszont ami nem annyira jött be, az a tusecset.

Most lássuk a két különálló ecsetet.
Nagyon-nagyon szeretem ezt a két ecsetet, komolyan. Amint látható a második képen, alul vastagabb a nyelük, így nagyon praktikusan az asztalra lehet állítani őket, ami szerintem nagyon ötletes megoldás. Viszont  pont emiatt, hogy a nyelük lent vastagabb, így nehezebb ecsettartóban tárolni őket a többi ecset mellett.
A bal oldali ecsetet a "blush brush", ami egy pirosító ecset. Már írtabb fentebb, hogy ezek az ecsetek nagyon puha és finom szintetikus taklon szálakból készültek, de az ecset valami különösen puha, egész nap tudnám simizni vele az arcomat :). Alapvetően pirosító ecset, de mivel picit csúcsos a feje, így tökéletesen lehet használni kontúrozásra, bronzosításra. Sőt mivel viszonylag nagy a feje ahhoz képest, hogy egy pirosító ecset, akár felvihetjük vele a púdert is az arcunkra, úgyhogy abszolút multifunkciós.
A jobb oldali ecset a "stippling brush", amit én nemes egyszerűséggel egy alapozó ecsetnek. Ez egy duo-fiber ecset, amivel szépen bele lehet dolgozni a krémes, vagy folyékony alapozót a bőrbe. Én úgy használom, hogy kinyomok a kézfejemre egy kis alapozót, belenyomom az ecsetet, végigpöttyözöm vele az arcom, majd elkezdem szépen eldolgozni- a végeredmény igazán gyönyörű. Emellett felvihetünk vele krémpirosítót is arcunkra.

Nos, hát ezek az én Real techniques ecseteim. Nagyon szeretem őket, úgyhogy tényleg csak ajánlani tudom őket, úgyhogy ha van kedvetek nézzétek meg a fentebb említett honlapon a többi Real techniques ecsetet, ugyanis van még ezeken kívül pár ecset és 1-2 szett is.

You Might Also Like

8 megjegyzés

  1. Szia! Én is nagyon szeretnék RT ecseteket, ezek szerint a Victoria Health megbízható forrás. Fontos szempont a számomra, hogy PayPalon keresztül lehet-e fizetni? ugyanis csak ebben bízom, és kényelmesebb is. Köszi a segítséget!
    üdv, Dorka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Ezt én sajnos nem tudom, mert én nem azzal fizettem, de sajnos úgy látom az oldal alján a logók között, hogy nincs feltüntetve :(

      Törlés
  2. Szia. Victoria health oldalról mennyi volt a szállítási költség ??
    előre is köszi a választ:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Különböző opciók közül lehet választani: a legolcsóbb az 6$, én ezt szoktam választani, csak ott nem lehet nyomon követni a csomagot, necces lehet.
      Aztán van egy jóval drágább, ami kb. 23$, ezzel viszont nyomon lehet követni a csomagot, és gyorsabb is, mint az előző verzió.

      Törlés
    2. köszi a gyors választ:))

      Törlés
  3. Szia:)) en is szeretnek magamnak uj ecseteket,de moat beruhaznek valami jobb fajtara. Rendelni nem szeretnek,inkabb megvennem szemelyesen. A mac-et kizartam mert iszzooonyatosan dragak az ecsetei,de mivel nem vagyok ilyen teren tul jartas,nincs mas otletem.:( tudnal esetleg tanacsolni olyan uzletet budapesten ahol jo minosegu de megfizetheto ecseteket tidnek venni? Elore is koszonom <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megmondom őszintén, nem nagyon tudom, hogy milyenek itt a boltban kapható ecsetek, nagyon ritkán vásárolok boltban ecsetet. Szinte mindig netről rendelek, vagy a Sigma weboldaláról, vagy a Make Up Plazaról, illetve ezeket a Real techniqueseket az iherb.com weboldalról. Mind a Sigma, mind a RT ecsetek nagyon jó minőségűek, szuper ecsetek, nagyon szeretem őket, és nem annyira drágák, mint egy MAC.
      http://www.sigmabeauty.com/?Click=207663
      http://www.makeuplaza.com/

      Törlés
  4. Sziasztok lányok! :)
    Én árulok ilyen ecset készletet, nagyon jó áron!
    Nézzetek be hozzám. https://www.facebook.com/vikidesign

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentedet. Minden megjegyzést elolvasok és moderálás után közzé teszek, de előfordulhat, hogy erre várni kell 1-2 napot.

Subscribe