Catrice színmegújító ajakbalzsam teszt



Már a boltokban van a Catrice új limitált kollekciója a Coolibri, amelyben négy szemhéjpúdertoll, egy szemkihúzó toll, négy szájfény, egy zselés arcpirosító, öt körömlakk és egy színmegújító ajakbalzsam található. Én ez utóbbit, valamint a szemhéjpúdertollak közül a 01-es Precious Nectar (arany) árnyalatot vettem meg. Egyébként igazi nyári limitált kiadás korall, sárga és türkiz színekkel.




A csomagolása nekem nagyon tetszik, szerintem nagyon csajos és nagyon igényes is. Ezüst csomagolást kapott ez a termék rajta rózsaszín mintával.
Amikor megnéztem a boltban a tesztert, kicsit egy rózsaszín Labellora emlékeztetett, de amikor kipróbáltam a kezemen, láttam, hogy azért annál valamivel több, árban legalábbis biztos, ugyanis 1500 Ft-ba kerül, amit én személy szerint picit túlzónak tartok.

A Catrice honlapra szerint ez a krémes, hosszantartó ajakbalzsam ápolja az ajkakat,  valamint reagál az ajkak pH értékére és természetes, lágy piros színbe vonja azokat. A finom tinta lágy, friss külsőt kölcsönöz – bármikor.
Az biztos, hogy krémes, és abszolút érezhetően ápolja az ajkakat, igazán puha lett tőle a szám. Ez, hogy lágy piros színbe vonja az ajkakat, részemről nem igaz, inkább kiemeli a száj természetes színét, és egy kellemes nagyon enyhén rózsaszínes fényt ad neki, ahogyan azt a lentebbi képeken is láthatjátok.
Hogy mennyire hosszantartó, arról nem nagyon tudok érdemben nyilatkozni- nálam evés-ivással kb. 2-3 órát bírta, de szerintem tovább is fent marad, ha nincs eszem-iszom.
Az illata nagyon kellemes édeskés,  vaníliás sütire emlékeztet :).

Alapvetően nagyon tetszik ez az ajakbalzsam, valahogy így képzelem el a külföldi beauty bloggerek körében oly népszerű lip buttereket- pl. Revlon Colorburst Lip Butter.
Az egyetlen dolog, amivel elégedetlen vagyok, az az ára. A Catrice rúzsokat már 1149 Ft-ért be lehet szerezni, ahhoz képest túl soknak gondolom ezt az 1500 Ft-ot egy ajakápolóért (mert tulajdonképpen az), itt valószínűleg talán a szép csomagolást és a limitált kiadást kell megfizetni...
De nem bántam meg, hogy megvettem :).

Ti vettetek valamit a a Coolibri limitált kollekcióból?

You Might Also Like

1 megjegyzés

Köszönöm a kommentedet. Minden megjegyzést elolvasok és moderálás után közzé teszek, de előfordulhat, hogy erre várni kell 1-2 napot.

Subscribe