Sminktárolás/sminkkollekcióm - VIDEÓ

Sokan kértétek tőlem, hogy mutassam meg, hogyan/miben tárolom a sminkcuccaimat. Sokáig kerestem a megfelelő tárolóalkalmatosságot, de pár hete végre sikerült egy olyan megoldást találnom az Ikeában, amiben kulturáltan és viszonylag átláthatóan tudom tárolni a sminkjeimet, így úgy gondoltam, hogy itt az ideje, hogy egy videó keretében megmutassam Nektek is. Sőt ezzel együtt futólag bemutatom az én sminkkollekciómat is, ami szerintem nem annyira óriási nagy, úgyhogy ne számítsatok több száz sminkcuccra :)! Nem fogok mindent egyesével megmutatni, de azért néhány dolgot igen!
Remélem tetszeni fog a videó, és hasznosnak találjátok!



A tárolódobozokat az Ikeában vettem, a neve Kupol, többféle méretben kapható, ennek megfelelően más és más az egyes dobozok ára attól függően, hogy mekkora. Itt meg tudjátok nézni, szerintem nagyon praktikus megoldás. http://www.ikea.com/hu/hu/catalog/products/60198041/

Ha kérdésetek van a tárolóval, vagy akár a sminkkollekciómmal kapcsolatban, akkor ne fogjátok vissza magatokat :)!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Köszönöm a kommentedet. Minden megjegyzést elolvasok és moderálás után közzé teszek, de előfordulhat, hogy erre várni kell 1-2 napot.

Subscribe