Esti arcápolási rutinom

Mostanában picit megváltozott az esti arcápolási rutinom a korábbihoz képest- legalábbis ami az általam használt termékek egy részét illeti, úgyhogy úgy gondoltam, hogy bemutatom Nektek, hogy milyen termékekkel tisztítom és ápolom esténként az arcomat. Az előre leszögezném, hogy leginkább olyan termékeket használok, amik nem tartalmaznak parfümöt, illatanyagokat, alkoholt, és lehetőleg mentesek sokféle káros anyagoktól, mivel ezeket a rozaceás arcbőröm nem tolerálja, úgyhogy nálam nem fogtok mindenféle csilli-villi illatos termékekkel találkozni, viszont nagyon jók és hatékonyak, és egyáltalán nem irritálnak.


Eveline Cosmetics Hydra Expert micelláris folyadék
Ahogyan azt már korábban több posztban is írtam Nektem a Bioderma H2O Sensibio lemosóját használtam a szemfesték eltávolítására, ami tényleg egy szuper termék, nagyon szerettem, de sajnos éppen a legolcsóbb, úgyhogy azon voltam, hogy találjak egy helyette egy hasonlóan jó, de olcsóbb alternatívát. Meg is találtam az Eveline Cosmetics lemosóját, ami ugyanolyan hatékony ugyanakkor kímélő, mint a Bioderma volt. Nem tartalmaz irritáló összetevőket, így tökéletes a szemfesték eltávolítására- egy vattakorongot átitatok vele, és finom, nem dörzsölő mozdulatokkal tisztára törlöm a szememet. Egyáltalán nem csípi a szememet, abszolút kímélő, ugyanakkor maradéktalanul eltávolítja a festéket. Annyira bejött, hogy már rendeltem is egy másikat is a szépségbolt.hu oldalról, igaz, nem pont ezt a fajtát, de valószínűleg ugyanolyan jó lesz. Ezen kívül én még a Rossmannban és Tescoban is láttam, de lehet, hogy máshol is kapható, az ára 8-900 Ft.

La Roche Posay Toleraine arctisztító tej
Miután a szemfestéket eltávolítottam, nyomok a tenyerembe egy nagy borsónyit a LRP arctisztító tejből, és finoman, körkörös mozdulatokkal átmasszírozom vele az arcomat. Ez a termék kifejezetten intoleráns, érzékeny bőrre ajánlott, mivel nem tartalmaz parfümöt, illatanyagot, parabéneket és felületaktív anyagokat. Egyszerűen tökéletes az én rozaceás bőrömnek, mivel egyáltalán nem szárít, és nem is irritál. Miután átmasszíroztam vele az arcomat, egy vattakoronggal nagyjából áttörlöm az arcomat, majd bő vízzel lemosom az arcomat. Ezzel a módszerrel megfelelően el tudom távolítani a sminket az arcomról. Ezt a terméket gyógyszertárakban vásárolhatjátok meg.
Mivel ez hamarosan el fog fogyni, így gondoskodtam, egy olcsóbb, de hasonló tulajdonságokkal rendelkező "utánpótlásról", mégpedig ahogyan már korábban is írtam, a szépségbolt.hu oldalról rendeltem egy AA cosmetics arctisztító krémgélt, amit hasonlóképpen fogok használni. Ezt egyébként a szépségbolt.hu oldalról rendeltem, máshol egyelőre még nem találkoztam ezzel a termékkel.

AA Cosmetics Help tisztító lotion+Aromax arcápoló tonik
Tonikból "kénytelen" vagyok kétfélét használni, mivel vegyes bőröm van: a T-vonalon zsíros, mitesszeres a bőröm, az orcáimon viszont érzékeny, néha száraz a bőröm, úgyhogy emiatt a két területre két különböző tonikot használok.
Az orcáimat az AA cosmetics tonikjával törlöm át, ami nagyon száraz, érzékeny bőrre való: tisztít és frissít, ugyanakkor nyugtat is, hiszen nem tartalmaz illatanyagot, színezéket, tartósítószert és alkoholt sem. Ezt ahogyan azt már egy korábbi posztban is írtam, a szépségbolt.hu oldalról rendeltem, máshol egyelőre még nem találkoztam vele.
A T-vonalat pedig az Aromax zsíros, pattanásos bőrre való tonikjával kenem át, ami egy natúrkozmetikai termék, és nem tartalmaz alkoholt, ennek ellenére remekül szabályozza a bőr faggyútermelését. Ezt használat előtt fel kell rázni, majd teszek belőle egy keveset belőle egy vattakorongra, és áttörlöm vele a T-vonalamat.
A Tescoban vettem, de sajnos azóta nem láttam sem ott, sem máshol, de remélem mire elfogy, addigra sikerült beszereznem egy következő flakonnal is.

Paula's choice 1% BHA lotion
Az érzékeny rozaceás bőr nem tolerálja a fizikiai hámlasztókat, így sajnos nem használhatok szemcséket tartalmazó arcradírt, mert kivörösödik tőle a bőröm. Éppen ezért hetente 2-3x ezt a kémiai hámlasztót használom, ami a benne lévő szalicilsav miatt hámlasztja a bőrt, csökkenti a mitesszereket, valamint a rozaceával járó pirosságot is. Egy kis borsónyit nyomok az ujjamra, majd körkörös mozdulatokkal felviszem a már megtisztított arcomra. Nagyon jó kis termék, INNEN rendeltem, aki pedig részletesebben is szeretne olvasni, az kattintson IDE.

Paula's choice skin recovery hidratáló krém
És akkor az egész procedúra végén fogom ezt az antioxidánsokkal teli arckrémet, és bekenem vele az arcomat. Mivel ez egy elég gazdag krém, és nem tartalmaz fényvédőt, így én estére használom az arcápolási rutinom befejező lépéseként. Ebben sincsenek irritáló összetevők, sőt szemkörnyékre is használható, így egyszerűen tökéletes éjszakai krémnek. Egy kis mennyiséget egyenletesen eloszlatok és belemasszírozom a bőrömbe. Viszonylag gyorsan beszívódik, bár engem éjszakai krémnél nem zavar ha ez picit tovább tart, de nagyon finom puha lesz utána a bőröm. Szuper kis krém, INNEN rendeltem, aki pedig részletesebben is szeretne olvasni, az kattintson IDE.

No hát ez az én esti arcápolási rutinom. Ti mit használtok esténként, esetleg ismeritek ezek közül valamelyik terméket?

You Might Also Like

2 megjegyzés

Köszönöm a kommentedet. Minden megjegyzést elolvasok és moderálás után közzé teszek, de előfordulhat, hogy erre várni kell 1-2 napot.

Subscribe