Termékek, amik nem váltak be- Part I.


Előre leszögezném, hogy saját tapasztalatokról beszélek, tehát attól, hogy nekem nem jöttek be ezek a termékek, másnál még csodálatosan beválhatnak. De a saját tapasztalataim alapján sajnos azt kell hogy mondjam, hogy a mostani posztban szereplő termékeket sajnos biztos, hogy nem fogom újra vásárolni.




Himalaya Herbals Gentle Refreshin Toner- Alkoholmentes tisztító és frissitő tonik

Azért vettem meg, mert nagyon megörültem, hogy alkoholmentes, de számomra kb. ez volt az egyetlen pozitívuma ennek a toniknak, ugyanis nem szárította a bőrömet, és itt le is zárhatom a kedvező tulajdonságait.
Sminkeltávolítás, illetve arclemosó balzsam használata után használtam tonikként, de egyszerűen nem éreztem tisztának és frissnek tőle az arcomat, sőt ragacsos érzést hagyott maga utána, ami egyáltalán nem volt kellemes érzés. Sőt ahelyett, hogy mattá tette volna a T-vonalamat, inkább mintha picit még zsírosította is volna... hát nem tudom, lehet, hogy ez azért is van, mert ez egy "minden bőrtípusra" ajánlott tonik, és én az ilyenekben általában nem hiszek. Ugyanis kizártnak tartom, hogy ugyanaz a termék megfelelő pl. zsíros és száraz bőrre is, ahogyan ez sem az...

Balea sminklemosó balzsam 2in1
Gondoltam jó lesz az érzékeny rozaceás bőrömnek, tekintve hogy sem alkoholt, sem parfümöt nem tartalmaz.
Igazából nagyon gyengéd balzsam, szépek az összetevői, nagyon kellemes az állaga, és tényleg nem irritál, de sajnos a sminket nem távolítja el megfelelően. Az alapozóval még úgy ahogy megbirkózott, bár sajnos azzal sem teljes mértékben, de a szempillaspirál már kifogott rajta. Talán ha jobban dörzsölöm, akkor leszedi, de nem igazán szeretném a nagyon vékony és érzékeny szemkörnyéki bőrt dörzsölgetni... A lényeg, hogy egyáltalán nem éreztem tisztának a bőrömet, sajnos sminkeltávolításhoz kevés.
Ráadásul nagyon sokat kéne használni belőle, hogy hozzávetőlegesen mindent leszedjen, de így meg nagyon hamar elfogyna, mivel csak 100 ml-es, szóval egyáltalán nem is gazdaságos.

Labello Sun protect ajakápoló SPF30
Ez a termék olyan szempontból kakukktojás, hogy nem én vettem, hanem egy újsághoz volt ajándékba, és ami igazából vonzott benne, hogy 30 faktoros fényvédőt tartalmaz, így egy szép nyári napon kipróbáltam.
Annak ellenére tettem ez, hogy már jó ideje nem használok Labello termékeket, ugyanis nagyot csalódtam bennük: kb. egy évvel ezelőttig Labellon "éltem": kb. félóránként kentem vele a számat, és meggyőződésem volt, hogy ez így normális. De miután már semmilyen hatása nem is volt a számra, csak még jobban szárította, úgy döntöttem, hogy szakítok vele, és kipróbálok mást.
Azt gondoltam, hogy kb. egy év Labello mentesség után ha megint felkenem, nagy gond nem lehet, de ahogy feltettem, szinte azonnal "ledobta" a szám, egyszerűen utálta. Egyáltalán nem kentem fel sokat, de mégis fehéres nyomot hagyott a számon, meg valahogy szárította is, szóval azon nyomban letöröltem.
Hát azt hiszem, hogy ettől az újabb csalódástól is biztosabb lettem abban, hogy én már nem fogok Labellot használni... maradok a Carmexemnél, ami csodálatosan rendbe tette és azóta is megfelelően ápolja a számat, illetve nyáron fényvédős ajakápolónak a gyümölcsös Blistexemet használom.

Catrice Lashes to kill szempillaspirál
Tudjátok rólam, hogy imádom a Catrice termékeket, ezt szinte mindig mindenhol hangoztatom, de ez nem tartozik a kedvenceim közé... Sajnos nagyon-nagyon hamar beszáradt. Ez mondjuk sajnos akár attól is lehetett, hogy pl. egy "pofátlan" vásárló kinyitogatta a spirált a boltban, de nem vette meg, és sajnos így el  is kezdett ketyegni még a boltban a spirál amúgy sem hosszú szavatossági ideje... Namost onnantól kezdve, hogy ilyen hamar elkezdett beszáradni, teljesen más volt az állaga, mint ami ideális lenne, összecsomósodott a pillákon, lepergett és potyogott alig pár órával a felvitel után.
Tényleg nem tudom, minek tudható be, hogy ilyen hamar elkezdett beszáradni, de inkább nem  fogok kísérletezni vele.

essence I love style folyékony szemhéjtus
Igazából arra jöttem rá, hogy nekem úgy általában hagynom kéne a folyékony szemhéjtusokat, mert eddig még nem nagyon találtam olyat, ami igazán bejött volna, ahogyan ez sem...
Sokkal vastagabb az applikátora, mint amilyet én szerettem volna, én olyan igazi hegyes applikátorút akartam, de mivel a boltban nem volt kint teszter, így nem tudtam, hogy milyen és megvettem, most már tudom, hogy rossz döntés volt... egyszerűen kezelhetetlen mennyiségű festéket vesz fel, szóval ha nem akarom, hogy "ráömöljön" a szememre, akkor jó párszor le kell húznom a tubus száján. Magát az applikátort is utálom, mivel szerintem olyan igazán vékony vonalat nem lehet húzni vele. Vastagot viszont igen, és alapvetően tartós is, meg intenzív fekete, de nekem mégsem jött be.

elf waterproof eyeliner pen
Amikor megjelent az elf a MakeUpPlaza kínálatában, nagyon megörültem, hogy találtam egy ilyen olcsó szemkihúzó tollat, és úgy gondoltam egy próbát megér. Az első két használatnál nagyon jónak is tűnt, meg voltam elégedve vele, de aztán valami történt a hegyével. Olyan mintha "eltörött" volna a hegye, vagy nem is tudom hogy fejezzem ki magam, de már nem hegyes, hanem így szétáll, és emiatt egyrészt nem jut elég festék  oda, másrészt ha jutna sem lehetne szép egyenletes vonalat rajzolni vele, mivel szétáll a toll vége...
Lehet, hogy csak történt valami baleset vele, vagy esetleg ez pont egy selejtes darab volt, pedig nagyon jól indult minden, de így egyszerűen nem tudok mit kezdeni vele...

Nektek milyen sminktermékek, vagy kozmetikumok nem váltak be? Esetleg van olyan ezek között, amit Ti is próbáltatok?

You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Ajánlanám a beautycycle termékeit, háromféle bőrtípusra, plusz az egyéb kiegészítői (arcradír, pakolások, szemránckrém, pattanás elleni zselé). Én nagyon szeretem, mert nem kell összeválogatni mindenféle márkából és nem kell belőle egy tonnát magamra kenni, így gazdaságos is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a tippet, nézegettem, de mivel rozaceás a bőröm, így sajnos nagyon nem mindegy, hogy mit tartalmaz a termék, amit használok az arcomra, de szerencsére már nagyjából sikerült megtalálnom, hogy mi az ami jó az arcbőrömnek :)!

      Törlés
  2. Szió!
    Az ELF filc tus szupi volt az első pár használatig.. aztán beszáradt kicsit vagy mi, ha felrázom nemhogy megtelik festékkel, de ki is folyik.. és a hegye nekem is kicsit "szétszöszösödött" (van ilyen szó?:)
    Nagyon sajnálom, mert már 1 ideje keresek egy jó tusfilcet, régen az Oriflame jó volt, söt.. de csak az első kollekció. Utána már gyatra volt sajnos :( áhh..
    Viki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor nem csak én csalódtam ebben az elf filces tusban, pedig nekem is olyan jól indul vele minden... :( Kár érte!

      Törlés

Köszönöm a kommentedet. Minden megjegyzést elolvasok és moderálás után közzé teszek, de előfordulhat, hogy erre várni kell 1-2 napot.

Subscribe