Inspiráció az ünnepekre- Smink

A héten újabb inspirációs ötleteket adok az ünnepekre: az első részben a ruhákról írtam, most pedig igyekszem olyan sminkeket mutatni Nektek, amik még szebbé tehetik az ünnepeket és az alkalmat: legyen az Mikulás buli, karácsonyi vacsora, szalagavató, szilveszteri buli.
Ahogyan a ruháknál, így a sminknél is azt vallom, hogy ilyen alkalmakra nyugodtan használjunk arany és ezüst színeket, fényes, csillámos, csillogó árnyalatokat, sőt ilyenkor nyugodtan használjatok sötétebb, élénk színű rúzst is.
Nem húzom tovább a szót, nézzük a sminkeket!















Nektek melyik tetszik? Bevállalnátok valamelyiket?


You Might Also Like

10 megjegyzés

  1. Én az ünnepeken kívül is imádom a csillogós sminkeket, így ezek is nagyon tetszenek, bár van egy-kettő, amit kicsit már túl csillivillinek tartok:) Amúgy nagyon szépek!!:) Dóri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy én is :)! Időről időre találok rá alkalmat, hogy egy igazán szép, fényes, csillámos sminket készítsek magamnak :)!

      Törlés
  2. Húú, szinte mind csudiszép :) Én bevállalnám ami a 2., 4., 5., 6., 7. és az utolsó képen van ^.^

    VálaszTörlés
  3. volt már rá példa ,h nagyon csillogós sminket készítettem :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alkalmanként én is beújítok valami nagyon csili-vili sminket :)!

      Törlés
  4. Egytől egyig mind gyönyörű! :) De különösen a legutolsó tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem tudnék választani, de a legutolsó (is) tényleg nagyon szép :)!

      Törlés

Köszönöm a kommentedet. Minden megjegyzést elolvasok és moderálás után közzé teszek, de előfordulhat, hogy erre várni kell 1-2 napot.

Subscribe