Novemberi kedvencek

Már december van, te jóóóó ééég!!! Hova tűnt a 2012-es év?!
Na jó, nem fárasztalak ezzel benneteket, de ha már egyszer vége a novembernek, akkor éppen itt az ideje, hogy megmutassam, mik voltak a kedvenc novemberi sminktermékeim!








e.l.f. mineral eyeshadow- Confident
Ezt a barnás-fényes szemfestéket rengeteg használtam ebben a hónapban, és nem csak alkalmi sminket készítettem vele, hanem nappalra is használtam. Gyönyörű fénye van, szemhéjalappal nagyon tartós is, és szerintem nagyon sokáig elég lesz. Nekem nem volt gondom a használatával sem, lapos ecsettel szépen feltapogatom a szemhéjamra, nem is potyog. A Makeupplazatól rendeltem pár héttel ezelőtt egy másik árnyalattal együtt, ITT találtok swatchot mindkettőről.

Bourjois Volume Glamour szempillaspirál- Noir ébene 06
Ezt a szempillaspirált szettben vettem egy fekete szemceruzával a Müllerben, és először picit vegyes érzelmeim voltak vele kapcsolatban. Ugyanis ahogy kihúzom a spirált a tubusból, elég sok festék marad a végén, és amikor ezt megláttam, kicsit elment a kedvem tőle... De aztán később megmakacsoltam magam, hogy nehogy már ez eltántorítson, hiszen a végéről csak le kell húznom a felesleges festéket. Jó ez kicsit macerás, viszont cserébe tényleg nagyon szép dús és fekete pillákat varázsol ez a spirál. Úgyhogy megszerettem :). Ezt is általában első rétegként viszem fel, utána pedig göndörítő spirált használok.

NYC Cheek Glow- 654 Outside Café 
Szerintem hivatalosan ez egy pirosító, de mivel szép fényt ad, én inkább highlighterként használtam a pirosító fölé, az orcák felső részén, nagyon tetszik.

e.l.f. Baked Blush- Pinktastic
Ebben a hónapban valahogy nagyon rákattantam a highlighterekre (is). Bár neve alapján pirosító, de inkább fényt ad, így ezt is highlighterként használta. Nincsenek benne nagy csillámok, hanem gyönyörű szép, kellemes fényt ad a bőrnek, tökéletes lesz az ünnepekre, hogy még jobban ragyogjak :).
ITT találtok róla swatchot.

Rúzsok
November nálam egyértelműen a rúzsok hónapja volt :D! Azt hiszem egész életemben nem vettem és használtam ennyi rúzst, mint ebben a hónapban. Próbáltam a négy közül kiválasztani egyet, ami tényleg nagy kedvenc de nem nagyon tudtam, úgyhogy mindegyiket betettem az ehavi kedvencek közé. Ez egészen három  darab Rimmel Lasting finish Kate rúzs, balról jobbra: 14-es, 08-as és 05-ös, valamint a Maybelline Color Sensational 315-ös Rich plumja...ahh, imádom őket :)! Swatchot ITT találtok.


Nektek mik voltak a novemberi kedvenceitek?







You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Olyan szempillasirálom nekem is van (meg még egy ugyan olyan csak göndörítős, de ugyan így is néz ki csak rózsaszín a kupakja)kettő is mert imádom, egyik kedvenc smirálom!!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is van most egy másik, amit szettben vettem szemfestéklemosóval, azt még nem próbáltam ki, de örülök, hogy ennél végül nem hagytam eltántorítani a magam az első benyomások után :)! Tényleg jó kis spirál :)!

      Törlés
  2. Nagyon jók ezek a termékek :)
    Én még gondolkozom mik voltak a novemberi kedvencem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképpen oszd meg velem is, ha már megvannak, hogy mik azok :).

      Törlés

Köszönöm a kommentedet. Minden megjegyzést elolvasok és moderálás után közzé teszek, de előfordulhat, hogy erre várni kell 1-2 napot.

Subscribe