Urban Decay szerelem

Végre... el sem hiszem... egy kerek napja magaménak tudhatom az Urban Decay Naked2 palettáját, amire már nagyon-nagyon régóta fájt a fogam. És pluszba még az Naked Basics palettát is megkaptam.
A kis csomag egyébként egy nagyon-nagyon megkésett karácsonyi ajándék volt, de azt hiszem erre nagyon is érdemes volt várni, amikor kinyitottam, nem akartam hinni a szememnek...
Na jó, igyekszem összeszedni magam, befejezem az ömlengést, és inkább megosztom Veletek a legelső benyomásaimat a két palettával kapcsolatban, sok-sok képpel illusztrálva.



Urban Decay Naked2

Először erről írnék, mert mégiscsak ez volt már régebb óta vágyaim tárgya. Ha jól emlékszem, valamivel több mint egy évvel ezelőtt adták ki ezt a palettát az eredeti Naked paletta nagy sikerén felbuzdulva. Azóta gyakorlatilag a legtöbb blogon ódákat zengtek róla és a Youtube "sminkguruk" is teljesen odavoltak/vannak érte- nem véletlenül.
Nekem a csomagolása is nagyon tetszik, mind színben, mind anyagában- bár az első két betű egy hangyányit megkarcolódott, de sebaj, ez nem szegi kedvemet.
Amikor pedig felnyitom, elém tárul a tizenként csodaszép árnyalat.
A palettában három matt, és kilenc fényes, illetve csillámos árnyalat kapott helyet. A szemfestékek textúrája számomra szinte elképesztő az én eddigi szemhéjpúdereimhez képest. Annyira finom az állaguk, már-már krémes, bársonyos tapintásúak, ami kicsit furán hangozhat, de tényleg így van. Szinte egyáltalán nem is porzanak (ez így helyesen van írva:)?), és nagyon pigmentáltak, 1-2 árnyalat van csak, ami picit talán gyengébb mint a többi.
 Balról jobbra: Foxy, Half baked, Bootycall, Chooper, Tease,
Snakebite, Suspect
Pistol, Verve, YDK, Bustes, Blackout

És a swatchok:
(A swatchokért előre is elnézést kérek, mert sajnos nem lettek túl jó minőségűek a képek így az esti fényeknél, de mindenképpen meg akartam mutatni Nektek, remélem azért valami átjön belőle.)

A palettában helyet kapott egyébként egy szép méretes tükör, és egy kétvégű ecset is. Az ecset finom puha, és a satírozó feje egészen jónak is tűnik. Jár még a paletta mellé egy kis méretű Lip junkie szájfény is.

Ezzel a palettával a hétköznapi sminkek mellett gyönyörű alkalmi sminkeket is tudok majd készíteni, szóval biztos, hogy teljes mértékben ki fogom használni.

Urban Decay Naked Basics

Ez a paletta nem annyira régen jött, ki ha jól emlékszem talán pár hete, tehát még viszonylag újkeletű dolog. A Naked2 palettához képest sokkal kisebb, kb. feleakkora, elfér a tenyeremben, ami azért jó, mert könnyedén belefér egy kis neszesszerbe utazáskor.

A palettában öt teljesen matt árnyalat kapott helyett, plusz egy selyemfényű highlighter szín is.
Az elsőre feltűnt, hogy a Naked2-höz képest ebben még inkább pigmentáltak a színek, bársonyos, szinte krémes tapintásúak, nem porolnak (porzanak? poroznak?), gyönyörűen lehet dolgozni velük, elképesztő mennyire jó minőségűek.
Balról jobbra: Venus, Foxy, WDS, Naked2, Faint, Crave

Swatchok:
(A swatchokért előre is elnézést kérek, mert sajnos nem lettek túl jó minőségűek a képek így az esti fényeknél, de mindenképpen meg akartam mutatni Nektek, remélem azért valami átjön belőle.)

Ez a kompakt kis paletta tökéletes lesz hétköznapi, természetes sminkekhez, élmény lesz vele sminkelni, ráadásul mérete miatt vihetem mindenhova magammal.

Az első benyomások után most az intenzív használat, és tesztelés fázisa következik majd. Tutibiztos, hogy használni fogom őket sminkvideókban is, már alig várom, hogy megmutathassam őket használat közben is Nektek.

You Might Also Like

15 megjegyzés

  1. megértem a szerelmet, énis csak csorgatom a nyálam:))

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Honnan rendelted ezeket a szépségeket? :)
    Mennyire jött ki az áruk és mennyi volt a postaköltség?
    Használd egészséggel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bogi! Én ajándékba kaptam őket, de amúgy innen tudsz rendelni: http://beautybay.com/

      Törlés
  3. Ajj úgy vágyok már én is egy Naked palettára, remélem nem sokára magaménak tudhatok egyet. :)

    http://norasbeautylife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak ajánlani tudom őket, de ez azt hiszem a fenti poszt után nem meglepő :)!

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Szia Júlia, ahogyan írtam, ajándékba kaptam, de megnéztem most a beautybay.com oldalon és a Naked2 43 Euro, a Naked basics pedig 24 Euro.

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Hát igen, és a képek nem is adják át igazán, mennyire :).

      Törlés
  6. Nekem meglepő módon az 1-es jobban bejön, mint a 2-es, na de majd bővebben is írok erről a blogon. :-) A matt palettáért pedig nagyon fáj a szívem, szerintem a névnapomra megszerzem majd :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nincs összehasonlítás alapom az eredeti Naked-del :(. Youtube-on meg blogokon néztem utána, de megoszlanak róla a vélemények, van akinek az eredeti jön be, mint Neked is, van akinek a Naked2, de kíváncsian várom, hogy mit írsz majd róla :).

      Törlés
  7. Gyönyörűséges színek! Azt lehetne kérni, hogy ne csak sminkvideót csinálj?! Step by step - pes fotóknak nagyon örülnék! :)

    Andi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem :), bár sajnos videót is már viszonylag régen csináltam, úgyhogy épp ideje lenne már egy újabbnak :).

      Törlés

Köszönöm a kommentedet. Minden megjegyzést elolvasok és moderálás után közzé teszek, de előfordulhat, hogy erre várni kell 1-2 napot.

Subscribe