Apokaliptikus ajkak - Rimmel Apocalips teszt


Amikor pár hete/hónapja először megláttam a drogériában a Rimmel Apocalips szájfényeket(?)/folyékony rúzsokat(?)- nem is tudom igazából minek nevezzem őket-, először visszafogottan elkezdtem csorgatni a nyálamat utánuk, de a -ha jól emlékszem- kb. 1800 Ft-os áruk kissé kedvemet szegte és otthagytam őket.
De aztán pár napja éppen a Müllerben nézelődtem, amikor is megláttam, hogy 1200 Ft-os akciós áron kaphatók, én pedig úgy gondoltam, hogy ez a megfelelő alkalom, hogy lecsapjak rájuk... egyből kettőre is :)!
Teszt következik kérem szépen!






Azt már most leszögezném, hogy nem tudom, minek hívjam őket: szájfénynek már nem mondanám, hiszen annál jóval intenzívebb a színük. Rúzsnak azért még nem nevezném, hiszen ránézésre nem tűnik annak, bár az árnyalatok kb. annyira intenzívek, de a kiszerelése mégiscsak szájfényre emlékeztet. A folyékony rúzs meg valahogy olyan hosszú... Mindegy :)!
Két árnyalatot vettem meg, de ha jól emlékszem összesen talán hat, vagy nyolc árnyalatban kapható.
Én a 303 Apocaliptic és a 101 Celestial (ezt vajon hogy kell kiejteni?) mellett döntöttem.
A csomagolásuk nagyon tetszik: részben fekete, ugyanakkor látható maga a szájfény/rúzs színe is, és maga a design is nagyon mutatós szerintem.
Az applikátor a szokásos kis szivacsos végű, de érdekes, hogy a közepén van egy mélyedés-féleség, ami szerintem azért jó, mert így egy "belemártással" elegendő festéket vesz fel az ecset, így nem kell újra és újra a tubusba nyúlni. Egyszerűen és könnyen lehet használni, szépen és egyenletesen fel lehet vinni vele a szájfényt/rúzst (tényleg nem tudom eldönteni, hogy minek hívjam :D)!
Állagra nagyon krémesek, de egyáltalán nem ragacsosak.
Ami kicsit érdekes, és szinte egyből megcsap, amikor felkenem, az a szaga. Nem tudom eldönteni, hogy mire emlékeztet, és igazából azt sem, hogy tetszik-e vagy sem. Inkább azt mondanám, hogy kissé fura a szaga... Picit talán uborkára emlékeztet, meg kicsit műanyagra is, engem nem feltétlenül zavar, de tudom, hogy ez olyan dolog, ami sokaknak nem feltétlenül tetszene.
Viszont a szín az mindenért kárpótol, nézzétek csak:
A 101 Celestial (jobb oldali) színét egészen jól visszaadja a kép. Valahol azt olvastam róla, hogy ez egy nude szín, hát én azért ezt nem feltétlenül mondanám annak- bár ez attól is függ, hogy kinek mennyire pigmentáltak az ajkai, mennyire sötét az alapszíne (az enyém viszonylag pigmentált és sötét). Én ezt inkább egy visszafogott, mályvás árnyalatú rózsaszínként definiálnám, nagyon visszafogott és univerzális, ami szerintem a legtöbbeknek jól áll, hétköznapokra tökéletes.
A 303 Apocaliptic színét sajnos már nem adja vissza teljesen jól a kép, ugyanis ez egy olyan igazi élénk sötétpink árnyalat, nagyon vad, nekem nagyon bejön.
Felkenve fényesek, és szájfény érzetük van a számon, de egy idő után mattabb lesz, és érzésre is szárazabb lesz, ennek ellenére nem szárítják a számat. A színük élénk, nagyon pigmentáltak egyértelmű, hogy sokkal többet tudnak ilyen téren egy szimpla szájfénynél, és tartósság terén is túlszárnyalják őket.
Csak hogy egy példát írjak: tegnap fél három körül felkentem (direkt néztem az időket :D), utána nasiztam és ittam is, ennek ellenére még három óra múlva is szépen látszódott, bár a fénye az eltűnt, de a szín még mindig egyértelműen ott volt. Szép egyenletesen kezdett el kopni, de még kb. este 7-kor látszódott, én ezt egy ilyen termék esetén már tényleg tartósnak nevezem.

Én mindenesetre nagy rajongójuk lettem, nagyon szeretem őket, szerintem nagyon jó kis termékek: szép a színük, remekül pigmentáltak praktikusak, tartósak, mit is mondhatnék még?! Ha pontoznám őket, akkor biztos, hogy 5-ból 5-öt adnék nekik :)!


Ti próbáltatok már ilyen folyékony ajakrúzsokat?

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

6 megjegyzés

  1. http://szotar.sztaki.hu/search?fromlang=eng&tolang=hun&fromlang=eng&tolang=hun&searchWord=celestial&langcode=hu&u=0&langprefix=&searchMode=WORD_PREFIX&viewMode=full&ignoreAccents=0 itt meg tudod hallgatni, hogy hogy kell kiejteni, fonetikusan inkább nem írom le, mert elég csúnyán nézne ki :) egyébként gyönyörű mindkét árnyalat, használd őket egészséggel :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, én is imádom őket, mind a 8 árnyalat megvan. Csodásak! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hoppá, mind a nyolc? Ez igen, akkor tényleg nagyon szeretheted őket :)!!!!

      Törlés
  3. Nekem a Soulstice van meg, nagyon megszerettem :]

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentedet. Minden megjegyzést elolvasok és moderálás után közzé teszek, de előfordulhat, hogy erre várni kell 1-2 napot.

Subscribe