L'ORÉAL Color Infallible szemhéjpúder teszt

A február eleji drogériás szerzemények posztban mutattam Nektek ezt a szemhéjpúdert. Az elmúlt egy hónapban elég sokat használtam, és nagyon megszerettem, így be is került a februári kedvenceim közé. Mivel megígértem, hogy mutatok csinálok majd tesztet, így ennek most eljött az ideje.



Ha kíváncsiak vagytok erre a szemhéjpúderre, akkor katt tovább!


Megmondom őszintén, hogy eddig viszonylag kevés L'ORÉAL sminktermékkel volt dolgom, ennek nem tudom mi az oka, de valahogy így jött ki.
Az alapozóit imádom, nagy kedvenceim a True Match és a Lumi Magique alapozók, ezeket szinte nao mint nap használom. Továbbá nemrég egy pirosítót is beszereztem, amit szintén nagyon szeretek (sanszos, hogy benne lesz a márciusi kedvencekben), viszont szemhéjpúderem ezelőtt nem igazán volt ettől a márkától. Úgyhogy amikor február elején egy Rossmann-os "túra" során megláttam akciósan ezt a szemfestéket, úgy gondoltam ez jó alkalom arra, hogy kipróbáljam. És milyen jó döntés volt... :)!
Én a 033-as Tender caramel árnyalatot vettem meg, ez valahogy olyan igazán univerzális színnek tűnt, és valóban az is. De még előtte néhány szóban arról, hogy pontosan milyen állagú is ez a szemfesték? Igazából azt mondanám, hogy olyan ez, mintha préselt pigment lenne, tehát alapvetően laza por állagú festék. Ha lecsavarom a műanyag tégely kupakját, akkor alatta van egy kis leszorító műanyag, ami azért nagyon hasznos, mert ha lecsavarod a kupakot, akkor nem száll százfele a festék, ugyanis ez a kis műanyag megakadályozza.
De visszatérve a színre: én sajnos nem igazán vagyok jó az árnyalatok körülírásában, de ez nekem valahogy kicsit rose gold, kicsit barnás, kicsit bronzos árnyalatnak tűnik, finom rózsaszínes felhanggal -  nem tudom ennek így van-e értelme :D.
Az viszont biztos, hogy elképesztően pigmentált - bár ez talán nem meglepő, hiszen tulajdonképpen olyan ez, mint egy préselt pigment-, és gyönyörű szépen irizál, csodás fénye van, de ez a swatchon látszódik is:

Szerintem ez az árnyalat valamennyi szemszínhez passzol, és minden alkalomra tökéletes lehet. Én nappalra szemhéjalapra vittem fel, majd a szélét egy kevés matt barna szemfestékkel elsatíroztam, így nagyon decens volt, mégis kiemelte a szemen. Ugyanakkor alkalmakra egy kis feketével a külső V-ben és egy cicás fekete tusvonallal igazán drámai lehet.
Szemhéjalappal abszolút tartós.

Én olyannyira elégedett vagyok vele minden szempontból, hogy további árnyalatok beszerzését tervezem. Sajnos pontos árat nem tudok mondani, viszont most a Müllerben a Joy magazinhoz kapott kártyával 33%-kal olcsóbban juthatok L'ORÉAL termékekhez, úgyhogy mindenképpen ki fogom használni.


Nektek milyen L'ORÉAL termékeitek vannak?


You Might Also Like

16 megjegyzés

  1. szia :) neked "zsíros" a szemhéjad? Nekem eléggé, és Gosh szemhéjalapom van, de azon nem tartósak, max 8 órát bírnak ki :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira nem durván zsíros, de valamennyire igen, én most az Artdeco szemhéjalapot használom, illetve a Maybelline Color tattoo-t is használom szemhéjalapként, és ezek beváltak, de nekem kb. nincs semmi ami 8 óránál tovább bírná, szóval ez nekem normális :).

      Törlés
    2. olyan frusztráló, hogy egyetemen azon kell aggódnom, hogy elkenődött e a sminkem vagy se. Artdecoval sem birja tovább sajnos :S

      Törlés
    3. Nem tudom, hogy van-e egyáltalán olyan alap, amivel tovább bírná, nekem ez a 8 óra tűnik a maxnak... nem tudom, hogy a MAC paint potjaival mennyire lenne tartós...

      Törlés
    4. semennyire, 4 óránál többet nem birják sajnos :D legalábbis nálam :D

      Törlés
  2. Ma pont ez van rajtam, alatta pedig a Maybelline Color Tattoo On and On Bronze, kedvenc kombó :-)

    VálaszTörlés
  3. Szia Szandra! Nagyon szép ez a szín! Sárgászöld szemhez, sötét hajhoz melyik színt ajánlanád ebből a családból? Hétköznapi sminkhez.:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnézem majd, hogy milyen árnyalatok vannak még, bár a elég sok olyan van közte, ami gyönyörű szín, de inkább alkalmi sminkhez való. De megnézem milyen árnyalatok vannak még, amik hétköznapra is jók :)!

      Törlés
    2. Szerintem a te szemszínedhez is használhatod akár ezt az árnyalatot is, illetve van egy ennél valamivel sötétebb, bronzosabb árnyalat is, az igazán jól passzolni a zöldes szemhez.

      Törlés
  4. Nekem is ez az árnyalat van meg és nagyon szeretem, emlékszem mikor vettem ott dilemmáztam a Müllerben, hogy ez legyen vagy egy másik árnyalat, az kicsit sötétebb valami Chocolate akármi (nem emlékszem pontosan) a bátyám pont velem volt és tőle kértem tanácsot :D pedig utálja az összes sminkterméket, mégis azt mondta, hogy ezt vegyem, mert ez természetesebb és elegánsabb és milyen igaza volt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy látszik a férfiak is ösztönösen ráéreznek azért az ilyen dolgokra :D!
      Én is nagyon szeretem, egyszerűen tökéletes :)!

      Törlés
  5. Én is imádom,ma is ezt tettem fel:)A Forever pink is megvan, és gyönyörű, önmagában nagyon babás lenne,de más matt árnyalatot olyan gyönyörűen feldob...!!!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt elhiszem :), szinte mindegyik árnyalat gyönyörű :)!

      Törlés

Köszönöm a kommentedet. Minden megjegyzést elolvasok és moderálás után közzé teszek, de előfordulhat, hogy erre várni kell 1-2 napot.

Subscribe