Best PIXIBOX ever!

Hát csajok, én egyre jobban bírom ezt az egész PIXIBOX történetet... Úgy értem eddig is szerettem a dobozkáikat, de ezzel a júniusival végleg belopták magukat a szívembe.
Ha kíváncsiak vagytok rá, hogy pontosan miért is, akkor olvassatok tovább!







A mostani az ugyebár egy JOY-os különkiadás volt, merthogy a magazin most ünnepli 15. születésnapját, és 10 dobozban egy-egy nyereménykártyát rejtetettek. És bár az enyémben nem találtam ilyet, de ettől még a doboz tartalmával több, mint elégedett vagyok, sőt ki merem jelenteni, hogy az eddigi legjobb és legkedvencebb dobozom.

És ennek a fő oka ez a termék itt:
Ez a Bioderma Sensibio H2O Micellás oldata (100 ml-es kiszerelés), de azoknak, akik követik a blogomat, már nem lehet újdonság, hiszen nagy megelégedéssel írtam már róla ITT és ITT is. Talán mondhatom rá azt, hogy ez egy már-már ikonikusnak számító termék, hiszen az általam követett külföldi Youtube-os beauty guruk is sorra áradoznak róla (bár közülük néhány még csak nemrég fedezte fel). De azok kedvéért, akiknek ez a termék újdonság, mesélek róla egy picit.
Ez egy arc- és sminklemosó micella oldat érzékeny bőrre. Amint látjátok nincs színe, olyan, mintha víz lenne az üvegben, mikor először találkoztam vele, néztem is furán, hogy"te jó ég, ez hogy' fogja megtisztítani az arcomat?!"... Azt tudni kell, hogy nekem elég kényes arcbőröm van, sajnos elég sok minden irritálja, de ebben az égvilágon semmi olyasmi nincs, ami bántaná a bőrömet (mi lehetne, hiszen olyan, mintha tiszta víz lenne az üvegben :D), sőt a benne lévő uborkakivonatnak köszönhetően még nyugtatja is a azt. Nálam a esti bőrápolási rutin  szerves és elmaradhatatlan része ez a termék: én általában a szemsmink eltávolítására szoktam használni, mivel egyáltalán nem bántja a szememet, viszont tökéletesen és maradéktalanul eltávolítja a szemsminket- még a vízállót is, dörzsölés nélkül. De természetesen az arc többi részéről is gyönyörűen eltávolítja a sminket, viszont nem szárítja a bőrt és nem kell utána külön lemosni az arcot. Olyan szinten alapos munkát végez, hogy egyszer kipróbáltam, hogy megtisztítottam más termékekkel az arcomat, majd utána egy vattakorong segítségével még áttöröltem ezzel is az arcomat, és még mindig szedett le festéket, pedig én előtte azt hittem, hogy már teljesen tiszta a bőröm...
Őszintén szólva próbáltam több ehhez hasonló terméket is az első flakon után, de aztán rájöttem, hogy ez egyszerűen a legjobb, és nem vagyok hajlandó mást használni, így kis kihagyás után év elején újra visszatértem hozzá. A mostani 500 ml-es flakonom még félig van, viszont utazásokra nem szerettem magammal cipelni, mert nagy, de ez a kis 100ml-es tökéletes lesz erre a célra. Micsoda boldogság :)!

És ha ez még nem lett volna elég, jött a következő termék:
Clinique Different Nail Enamel for Sensitive Skins - 02 sweet tooth árnyalat (teljes kiszerelésű)
Az elmúlt néhány napban több fórumon is összefutottam ezzel a lakkal, és megmondom őszintén: kíváncsivá tett. Ez a lakk ugyanis allergiateszttel vizsgált és 100% illatanyagmentes, így minimálisra csökkenti a körmök, a bőr és a szem nemkívánatos reakcióit (pl. ha a szemedhez nyúlsz kifestett körmökkel). Azt ígéri, hogy gyorsan szárad, és vékony laposecsetével könnyű felvinni- csekkoltam az ecsetet, és tényleg jónak tűnik. A szín amit kaptam telitalálat, imádom az ilyen sápadtrózsaszín árnyalatokat, alig várom, hogy használjam. A dobozban található egyébként egy kupon is, amellyel 10% kedvezménnyel lehet megvásárolni ezt a lakkot.

Részemről akár már azzal is elégedett lettem volna, ha csak ez a fenti két termék van a dobozban, de lapult ott azért még más is. Például a Toni&Guy SeaSalt Texturáló Spray tengeri sóval (75ml).
Én erre először azt hittem, hogy teljes méretű termék, de mivel nem volt odaírva mellé, így gondolom nem az. Pont a tegnapi strandos, inspirációs képes bejegyzésben írtam arról, hogy nyáron mennyire szeretem az ilyen hullámos, beach-babe frizkót, és most azt hiszem megkaptam hozzá a tökéletes terméket is. Ez a termék textúrát, természetes rugalmasságot és könnyed tartást biztosít. Nedves vagy száraz hajra kell permetezni, és az ujjakkal kócos hullámokat lehet kialakítani vele, kész is a strandfrizura ;).

Vichy Aqualia Thermal Spa Éjszakai bőrfeltöltő krém-gél (3x2 ml-es minták)
Én mindig őszinte vagyok hozzátok, most is az leszek: az az igazság, hogy nem nagyon próbáltam még olyan Vichy terméket, amit szeretett volna a bőröm. Egyszerűen van bennük valami- mármint azokban, amiket én próbáltam, amit nem bír a bőröm, és irritálja azt. Pedig a Vichy termékeket érzékeny bőrön is tesztelik és parabénmentesek, de sajnos ettől még a termékeikben szokott lenni parfüm, vagy éppen alkohol, és ezeket bizony az én bőröm nem szereti sajnos :(. Így egy picit félve tekintek most erre a mintára is, de azért teszek majd egy próbát, hátha ezt most szeretni fogja a bőröm. Amúgy ez egy éjszakai arckrém, ami maszkként is használható, hidratál, élénkít és csökkenti a fáradság jeleit.

Valentino Valentina női parfüm minta (1,5 ml)
A termékmintás bejegyzésemben már írtam Nektek, hogy nagyon tudok lelkesedni a parfümmintákért is, úgyhogy ezt is azonnal megszaglásztam. Virágos-keleties alatt, nekem nagyon erős és intenzív, erre mondanám, hogy az az igazi csábító illat :). Nekem leginkább olyan estére való, alkalmi illat, mindennapos használatra nekem túl sok lenne, bár biztosan vannak olyanok, akik pont az ilyen jellegű parfümökért rajonganak, de én hétköznap jobban szeretem a lágyabb, könnyedebb parfümöket.

Ha esetleg még nem tudod mi is az a PIXIBOX, akkor kattints a weboldalukra, ahol minden lényeges infót megtalálsz.


Hát ennyi lett volna a június PIXIBOX. Kíváncsi lennék rá, hogy akik megrendelték még ezt a dobozt, mennyire elégedettek a tartalmával?

Szandra


Follow on Bloglovin

You Might Also Like

37 megjegyzés

  1. Egyre szimpibb nekem is a Pixibox :) A micellás lemosót pedig már tényleg muszáj lesz kipróbálnom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én csak ajánlani tudom: mármint a Pixiboxot, meg a micellás lemosót is ;)!!!

      Törlés
  2. Szia!

    Nekem is megérkezett, és nagyon elégedett vagyok vele. :) A Biodermától volt már ilyen termékem, de a Sébium-verzió, viszont ezt is szerettem volna kipróbálni, mert nagyon dicsérik. (Egyébként csak ennek a terméknek a patikai ára 2000 forint felett van.) A Clinique lakknak is nagyon örülök, én egy halvány árnyalatban kaptam - 03 Fizzy -, és a Krémmániás vélemények alapján az illatminta is szuper. A Tony & Guyra kíváncsi vagyok, hogy mit tud, a Vichy viszont nem vitte túlzásba az "adakozást". :D Összességében nagyon örülök, hogy megrendeltem, ez most a 4. dobozom. Bevallom, az áprilisi után gondolkodtam, hogy megrendeljem -e a mostanit, mert abban sem a Tony & Guy termék, sem a szájfény színe nem tetszett. Nem is értettem, hogyan tehetnek bele egy barnás árnyalatút, ami szerintem borzasztóan keveseknek áll jól. A szájkontúr ceruza is határeset volt, mert halvány rózsaszínűt használok, és én egy korallos színűt kaptam. Szóval nekem ez a mostani doboz sokkal jobban tetszik, és ezek után tuti, hogy nem lesz semmi gondolkodás, a következőt is megrendelem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na örülök, hogy Neked is bejött ez a doboz, szerintem a Bioderma, meg a lakk egyszerűen telitalálat :)! Nekem valamelyik korábbi dobozban egy barnás szájfény volt, ami nem igazán jött be, dehát szerintem ez benne van a pakliban, hogy néha kap az ember olyasmit is, ami nem jön be neki, de aztán meg jön egy ilyen szuper doboz, és máris minden a helyére billen :)!

      Törlés
    2. Így van! :) Ezt a dobozt tényleg kár lett volna kihagyni. Nagyon örülök, hogy csatlakozott a Bioderma - szeretem ezt a márkát -, a Clinique előtt pedig le a kalappal, mert mindig jó dolgokkal járulnak hozzá. Legközelebb jöhetne a Chubby Stick vagy egy szempillaspirál. :D

      Törlés
  3. Már bánom,hogy a mostanit nem rendeltem meg,ismét szuper termékek vannak benne. :)

    VálaszTörlés
  4. óóóó most nagyon megbántam, hogy nem rendeltem meg! a Bioderma sminklemosót régóta kiakarom próbálni. a következő dobozt mindenképp meg kell rendelnem! : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, ez a Bioderma micellás lemosó tényleg telitalálat volt!!!

      Törlés
  5. Ajjj nekem a körömlakk sem ilyen benne nem hiszem el komolyan :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te milyen színt kaptál? Egyik ismerősöm pirosat kapott.

      Törlés
    2. Hát nekem is sikerült egy party red-et (08) kifognom, pedig én inkább a pasztelos szineket szeretem :(

      Törlés
  6. wáá nekem is kell egy ilyen doboz. tényleg kifejezetten jó termékek vannak most benne. :)

    VálaszTörlés
  7. Én is megrendeltem,nekem ez az első dobozom,de nagyon nagyon tetszik!!! :)
    Főleg a Clinique lakkja én a 03-as Fizzy árnyalat, nagyon szép lilás kicsit mályvás árnyalat! A Bioderma lemosóját most próbáltam ki legelsőnek, még nem volt soha ilyennem,de tényleg nagyon jó, nagyon szépen lehozza a sminket,tisztít és frissít! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy Neked is tetszik :)! Hát igen, ez a Bioderma micellás oldat tényleg szuper termék, nem véletlenül annyira népszerű :)!!!

      Törlés
  8. Így utólag én is szomorú vagyok hogy ezt kihagytam. :( A következőt mindenképpen megrendelem mert már így sem bírok magammal. :D Neked meg sok sikert hozzájuk, és várom a Tony&Guy termékről a véleményed!!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon kíváncsi vagyok rá, szerintem holnap ki is próbálom :)!!!!

      Törlés
  9. Nekem is nagyon tetszett a doboz tartalma. Piros körömlakkot kaptam, de nekem nagyon bejön a színe. Rögtön kipróbáltam és igazi mélyvörös. A Toni&Guy termékről várom a véleményedet és majd a taktikát is oszd meg velünk hogyan használtad :)
    Várom a következő PixiBoxot:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem holnap kipróbálom ezt a Tony&Guy sprayt, mert nagyon érdekel, hogy mit "művel" a hajammal :)!

      Törlés
  10. Húú, de szuper termékek! A Toni&Guy tengeri só spray nekem is megvan, de még alig használtam, viszont erre a micellás lemosóra már régóta fáj a fogam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "Veszélyes", mert ha kipróbálod, utána már nem nagyon akarsz mást használni helyette, legalábbis én így voltam. Kipróbáltam mást, de visszatértem hozzá, mert tényleg nagyon jó. Szoktak egyébként jó akciók lenni gyógyszertárakban, akkor érdemes lecsapni rá.

      Törlés
  11. Hát...én kivételesen nem kaptam meg...a postás felhívott,hogy itt van x címen...mire mondtam,hogy én azt még a múlt hét során módosítottam...de semmi baj,mert nagyon közel van egymáshoz a két cím (4utca,5perc gyalog)...erre mondta a postás,h oké,de azóta sem érkezett meg...WTF? Utálom a postát:(((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mondod...?! Sajnálom... :( Amúgy én sem kaptam meg egy kis csomagocskát múltkor, bár akkor szerintem konkrétan lenyúlták, mert se híre, se hamva nem volt, nagyon nem szeretem ezt...

      Törlés
  12. Én most vettem meg először, és tényleg jó a tartalma, bár nekem másik lakk jutott, egy igazi dögös vörös (a blogomon meg tudod nézni). A Biodermának pedig én is NAGYON örültem, amúgy is most fog elfogyni egy nagyobb nálam :-)

    VálaszTörlés
  13. Ez az első Pixiboxom de úgy érzem nem az utolsó! :) Nagyon örülök mindegyik terméknek, mert még eddig egyikhez sem volt szerencsém!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát első doboznak ez igazi telitalálat :)!!! Örülök, hogy elégedett vagy :)!!!!

      Törlés
  14. Aggódtam, hogy nagyon fogom bánni, hogy nem rendelem meg a boxot, bár teljesen más okok vezettek ide, minthogy nem tetszett vagy bármi. De most megnyugodtam. A bioderma h2o rajongója vagyok évek óta, és csak kb fél éve tudom, hogy az egész világ őrjöng érte. :) Többször volt már olyan akció, hogy ezt a kis verziót 100 forintért vehetted meg, úgyhogy van is pár flakonom, amit hathatós férfi közreműködésével újra is tudtam tölteni a nagyból, így van mivel utazni. :) A körömlakkok egyáltalán nem érdekelnek :( A tony&guy pedig a legutóbb hatalmas csalódás volt, bár pont ez a sós permet is érdekelne. A Vichyvel ugyanúgy vagyok, mint te, az előző krémet ajakápolónak használom, egész jól puhítja az ajkam. :)
    Köszi, hogy megmutattad, és örülök, hogy sokatoknak tetszik, továbbra is nagyon szimpik pixiboxék. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy legalább azért így virtuálisan eljutatttam Hozzád is a dobozt :)!

      Törlés
  15. A göndörségről kérek posztot!! :D

    VálaszTörlés
  16. Szia! A Toni&Guy spray-t már kipróbáltad? Én kb 1 órát szenvedtem vele és ugyan olyan egyenes maradt a hajam :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbálgattam, de rájöttem, hogy azért nem vagyok jó alany az eredménye reprezentálásához, mert nekem eleve hullámos a hajam természetesen...

      Törlés
  17. Szia!

    Úgy látszik, hogy mások is próbálják követni a Pixibox példáját, erre most bukkantam rá: http://www.szepsegbolt.hu/akciok/szepsegboxom_fooldal?gclid=CMiaksyf6LcCFQTA3godL2YAgg
    Te mit gondolsz róla? (Meg lehet nézni az előző doboz tartalmát.) Hát... Szerintem a Pixibox sokkal jobb! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja igen, ezt már láttam én is. Igazából nem is nagyon tudom összehasonlítani a kettőt, mert valahogy teljesen más a PIXIBOX.

      Törlés
  18. Hoppá... Nem tudom miért szedte szét a 2.sort - talán a link miatt.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentedet. Minden megjegyzést elolvasok és moderálás után közzé teszek, de előfordulhat, hogy erre várni kell 1-2 napot.

Subscribe