The Body Shopban jártam...

... és a moringás termékek függője lettem :D! Na jó, azért nem vettem meg a teljesen moringás termékvonalat, és a képen látható öt terméket nem egy szuszra szereztem be, ráadásul egy részükhöz remek akciók keretében sikerült hozzájutnom (amik egyébként jelenleg is tartanak ;).
Ha kíváncsiak vagytok, hogy melyik termék pontosan micsoda, mit tudnak, és hogy mi is az a moringa, akkor olvassatok tovább!


Na de kezdjük az elején: a moringa, leánykori nevén mézvirág, egy nagyon helyes, kis fehér virág, ami moringafán "terem", és akkor ennyi pont elég is a biológia órából :D. A The Body Shop moringás termékeknek nagyon kellemes, egyáltalán nem tolakodó virágillata van, némi édeskés, mézes beütéssel, de hangsúlyozom, hogy egyáltalán nem olyan gejl és túlzó, mint a legtöbb virág illatú terméknek, amit eddig szagoltam. Kicsit egyébként az akácra emlékeztet az illata, ha van rá lehetőségetek, akkor mindenképpen szagoljátok meg. Mindenesetre egyből beleszerettem és konkrétan rabja lettem ennek az illatnak. Akárhányszor használom valamelyik terméket, utána félóránként szaglászom a bőrömet, mert annyira tetszik az illat.
De nézzük a termékeket!

Moringás testradír és szépítő olaj
Azért veszem a kettőt egy kalap alá, merthogy együtt vettem őket egy akció keretében, ami még június 27-ig tart az üzletekben és a webshopban is, úgyhogy még Ti is lecsaphattok rájuk együtt 33% kedvezménnyel és természetesen nem csak erre az illatra.
A bőröm állapotától függően hetente 1-2x radírozom a bőrömet. Ennek a testradírnak nagyon jó az állaga, nem folyós, hanem egészen krémszerű, így jól el lehet oszlatni a bőröm. A radírozószemcsék nem olvadnak el, mint sok más termék esetében, így remekül eltávolítják az elhalt hámsejteket, és extrapuhává teszik a bőrt.
A testradír használata után általában az olajat szoktam használni, mert ez azonnal és intenzíven hidratálja a bőrömet. Kell neki pár perc, amíg beszívódik, de nem vészes, én amúgy is este szoktam használni, de amúgy egyáltalán nincs zsíros utóérzés a bőrön. Viszont olyan pihe-puhává teszi a bőrt még a legszárazabb részeken is (pl. könyök), hogy el sem hittem. Amikor először használtam utána vagy fél órán keresztül simiztem a bőrömet :D. De a legjobb benne, hogy nem csak testápoló olajként használható, hanem akár hajvégápolóként is. Ezt is kipróbáltam, és nagyon selymessé és puhává tette a hajat.
És még mindig nincs vége, mert használható arcápolóként- én megmondom őszintén, ezt a funkciót még nem mertem kipróbálni, picit viszolygok attól, hogy olajat kenjek az arcomra, de lehet, hogy egyszer ráveszem magam.
Szerintem fürdővízbe is mehet belőle pár csepp, sőt akár masszázsolajként is használható, igazi többfunkciós termék.

Moringás tusfürdő
Szappanmentes tusfürdő, ami nagyon jól habzik, viszont egyáltalán nem szárítja a bőrt. És hát az illata ennek is varázslatos, egyebet nem nagyon tudok mondani róla, ja de: lehetne minimum háromszor ekkora kiszerelésű :P!!!!

Moringás testvaj
A The Body Shop testvajakat gondolom nem nagyon kell senkinek bemutatom. Nekem korábban volt egy kisebb kiszerelésű shevajas verzió, azt is nagyon szerettem, de ezt az illata miatt még annál is jobban. Gazdag, tápláló krém, ami nagyon könnyen és gyorsan beszívódik és remekül hidratál: ha este bekenem magam, még másnap napközben is puha és hidratált a bőröm.

Moringás testpermet
Végre melegszik az idő- mit találnák ki a The Body Shopnál? 20% kedvezménnyel kínálnak minden testpermetet június 20-ig. Hát több sem kellett nekem, és beszereztem a kis moringa-családom újabb tagját. Amúgy is imádom nyáron a testpermeteket, csak hát eddig még nem nagyon volt olyan idő, hogy használhassak ilyesmit. Ennek annyira finom illata van, hogy simán használni fogom nyáron parfüm helyett is, mivel eléggé hosszan tart az illata. Az egyetlen apró szívfájdalmam, hogy üvegből van a flakonja, és kicsit félek, hogy nehogy eltörjön a táskámban, mert néha csak úgy ledobom... bár ez az üveg azért annál masszívabbnak tűnik, minthogy ennyitől eltörjön.

Ha kíváncsiak vagytok a pontos árakra, akkor kattintsatok IDE, ahol akár rendelni is tudtok, a kedvezmények, amiket fentebb is írtam, a webshopban is érvényesek.


Ti használtok The Body Shop termékeket?


Szandra




Follow on Bloglovin

You Might Also Like

22 megjegyzés

  1. eltörni biztos nem fog a testpermet, mert én is dobálom állandóan a táskámat és bírja :) ilyet még nem szaglásztam, lehet elkerülte a figyelmem. ha egyszer Pesten járok megnézem magamnak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na jó, akkor megnyugodtam, bár tényleg nem annak a törékeny üvegnek néz ki :D!!!

      Törlés
  2. Szia Szandra :)
    Nagyon jó dolgokat sikerült beszerezned,biztos iszonyat finom lehet az illatuk is:)
    Nekem itthon a White Musk termékek vannak meg és iszonyat jók.
    Ha érdekel nézz be hozzám is :)
    http://antikneon.blogspot.hu/
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Neonlány :)! Fel is iratkoztam a blogodra, sok sikert hozzá :)!!!

      Törlés
  3. Pont van 3szor akkora kiszereles a tusfurdobol, hatalmas, pumpas verzio. :) En mindig azt vasarolom, es igen moringasban! A tobbi tusfurdot is imadom, de azokat csak kicsiben. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt most nem mondod komolyan, hogy még ennél is van nagyobb???? Én azt hittem, hogy csak a 60 ml-es van, meg a 250 ml-es, amit én is vettem, de akkor legközelebb tutira a nagyobbat fogom kérni ;)!!!!

      Törlés
  4. nagyrészt sminkcuccokat vettem eddig náluk, voltam is sminkelésen, a testápoló dolgaimat máshol szerzem be. 2 napja vettem egy satsuma mandarin parfümöt a nyárra, mivel a kedvenc testápolóm narancsos (NIVEA). :) Az olajokkal már szemezek egy ideje, lehet h holnap benézek még ha már van ez az akció. :)

    VálaszTörlés
  5. Én is függő lettem a TBS-től bejegyzés róla itt(feltéve ha érdekel:)):
    http://azrail5.blogspot.hu/2013/06/a-nagy-body-shop-zsakmany.html

    Amúgy meg ezzel a Moringával már hetek óta szemezek, nem értem magamat se, hogy miért nem vettem :D A testpermettel szemezem egy ideje, ezen meg az epresen gondolkodom, hogy megveszem...azt mondják akácos illata van kicsit..tényleg? vagy mihez tudnád hasonlítani az illatot?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, te aztán tényleg sokmindent vettél :)!
      Amúgy ennek a moringásnak tényleg valahogy olyan akácos illata van, de ahogy írtam, kellemes virágillat egy kis mézes beütéssel :)!

      Törlés
    2. Akkor már tudom milyen testpermetet veszek :D köszönöm :)

      Törlés
  6. Én kókuszos szépítő olajat vettem. Imádom az illatát és napokon keresztül érzem magamon. :) Az árak húzósak, de így akciókkal megéri!!! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen érdemes akcióban vásárolni, szerencsére azért mindig van valami jó kis akciójuk :)!

      Törlés
    2. Amúgy én kókuszos kézfertőtlenítőt vettem, hát brutál az illata :)!!!!

      Törlés
  7. Ajjaj... Eddig is vágytam rá, de most már veszélyes mértékben azt érzem, KELL!

    VálaszTörlés
  8. nagyon meggyőző, testradír+olaj kettőst már régóta be akarom szerezni :)

    Klári

    VálaszTörlés
  9. Imádom a TBS termékeket! Karácsonykor a gyömbéres termékekkel kezdődött, és azóta nincs megállás. Szívemhez nőtt ez a márka:) Most nagyon meghoztad a kedvem ezekhez a Moringás dolgokhoz, lehet legközelebb ezekre csapok le:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam is egyre nagyobb a TBS szerelem, eddig nem használtam sok terméket tőlük, de eddig bármit használtam tőlük, bevált és szerettem :)!

      Törlés
  10. Hjaaj, abszolút megértem az imádatodat, én is függője lettem az illatnak. :) Az ajándékcsomagos verzióból szereztem be, még a Joy-napos akciók alkalmával! :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentedet. Minden megjegyzést elolvasok és moderálás után közzé teszek, de előfordulhat, hogy erre várni kell 1-2 napot.

Subscribe