Rimmel Scandaleyes nude szemceruza teszt

Milyen sokáig kerestem a drogériákban... sóvárogtam utána a külföldi Youtube beauty guruk videói láttán... és most végre itt van nálam, és minden szó igaz, egyszerűen tökéletes, imádom!
Aki esetleg a kép alapján még nem találta ki, a Rimmel Scandaleyes vízálló szemceruzáról van szó, egészen pontosan a 005-ös Nude árnyalatban.
És aki arra is kíváncsi, hogy mire föl ez a nagy szerelem, az olvasson tovább :)!




Tudjátok vannak azok a fáradt reggelek, amikor felkelsz, és a szemed picit összeszűkült résein próbálsz kifele nézni, mindennek kinézel, csak frissnek és üdének nem... vagy amikor éppen megfázás, vagy csak az előző éjjeli nem alvás miatt kissé pirosas a szemed, na akkor nagyon jól jön egy nude szemceruza. És hogy miért is? Mert ha felviszel egy világos színt az alsó vízvonaladra, akkor az egyrészt elfedi a pirosságot, másrészt kinyitja a tekintetedet, hiszen egy kis optikai csalás segítségével megnagyobbítja a szemed fehér részét, így sokkal üdébbnek, frissebbnek és nyitottabbnak tűnik a tekinteted.
Mielőtt beszereztem ezt a kis csodát, több más termékkel is próbálkoztam. Elsőként fehér szemceruzával, ami egyébként nem rossz megoldás, ha nincs más, de a fehér szín nekem picit túl harsány a vízvonalon, így próbáltam picit természetesebb árnyalatot keresni.
Ezután jött az Astor 2in1 Eye Pencil- Khol kajal & contour szemcerka, ami enyhén rózsaszínes-gyöngyházas árnyalatú, és tulajdonképpen tökéletes is lehetett volna. VOLNA.

Sajnos azonban az volt vele a bibi, hogy egyszerűen nem akar rendesen fogni a vízvonalamon... áthúztam többször is, de alig látszódott valami... és hát gondolom abban egyetértünk, hogy a vízvonal eléggé érzékeny terület, és nem szívesen húzom át rajta indokolatlanul sokszor a szemceruzát... főleg úgy, hogy még így is alig fog...
A keresés folytatódott, de nem igazán találtam más megfelelő alternatívát a drogériákban. Bezzeg a Youtube-on kb. minden második beauty guru a Rimmel Scandaleyes nude szemceruzát használta erre a célra, én meg csak duzzogtam otthon, hogy nálunk miért nem lehet kapni (ezt sem)...
Aztán pár hete az ASOS weboldalán nézelődtem az akciós termékek között, és mit látnak szemeim: ott van ez a kis csoda, ráadásul akciósan átszámítva kb. 900 Ft-ért... na több se kellett nekem, mellécsaptam még egy nálunk szintén nem kapható fekete csillámos körömlakkot, és kb. 4 nap múlva már a kezemben is tartottam.
Nem akarom nagyon elemezgetni a csomagolását, egy szemcerkán nagyon nem is lehet mit: barackos-nude színe van, rajta ezüst felirat, átlátszó kupak, tetszik, ennyi. De amit tud, az a lényeg.
Annyira krémes, olyan finoman, de egyértelműen és határozottan siklik a vízvonalon, egy áthúzással is színt ad és elfedi a pirosságot, nagyon pigmentált... egyszerűen egy álom. Ja és tartós... és vízálló, tényleg!

A színét tekintve egyértelműen nude, erre nem tudok jobbat mondani, picit barackos árnyalatú, picit púderes, nem túl harsány, de mégis tökéletes arra, hogy nyitottabbá tegye a tekintetet, és elfedje az esetleges pirosságot. Nyilván itt a swatchon nem annyira látszódik, hiszen gyakorlatilag bőrszínű, de a vízvonalon egyszerűen egy álom. (Te jó ég, hallom magamat? Egy szemceruzáról így áradozni... ez már beteges... :D)

Őszintén szólva még nem hegyeztem, szóval erről nem tudok nyilatkozni, de remélem nem lesz gond vele.

Magyar drogériákban még nem találkoztam vele, bár más árnyalatú Scandaleyes szemceruzákkal már igen, szóval lehet, hogy előbb utóbb eljut hozzánk is.
Aki nem szeretne/nem tud/nem akar addig várni, annak ajánlom figyelmébe nagy szeretettel az ASOS weboldalát, ahonnan ingyen szállítanak hozzánk. ITT találjátok ezt a szemceruzát jelenleg 5,19 Euróért (átszámítva kb. 1500 Ft).


Ti milyen praktikákat használtok a fáradt szemek "eltüntetéséhez"?



Szandra



Follow on Bloglovin

You Might Also Like

8 megjegyzés

  1. köszi a tesztet.megpróbálom itt nalunk levadászni szivesen kipróbálnám.

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, alegtöbb szemceruza, ami fog a vízvonalon, az nem vízálló. Azt hiszem, utánajárok ennek a kis kincsnek...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez tényleg így van sajnos... :( Én még azért reménykedem, hátha eljut a magyar üzletekbe is :).

      Törlés
  3. Az Essence fehér ceruzája nagyon pigmentált és sokáig fent is marad a vízvonalon, szóval jó lenne...lenne! Mert annyira fehér, hogy az meg már természet ellenes :S Szóval jókor jött ez a teszt a nude ceruzáról! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is pont ez a bajom vele, pedig azt használtam egy ideig amúgy, de tényleg kissé sok volt...

      Törlés
  4. El sem tudnám képzelni az életemet natúr szemceruza nélkül, a napi rutin része. Az én hatalmas kedvencem évek óta a Max Factor Natural Glaze elnevezésű szemcerkája.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na akkor nem csak nekem nagy kedvencem a nude szemcerka :)!

      Törlés

Köszönöm a kommentedet. Minden megjegyzést elolvasok és moderálás után közzé teszek, de előfordulhat, hogy erre várni kell 1-2 napot.

Subscribe