Teszteljünk: La Roche Posay

Akik már ősidők óta követnek a blogon, azok talán emlékezhetnek rá, hogy régebben használtam a La Roche Posay Toleraine arctisztító tejet, amiről ITT és ITT írtam is röviden. Majd arctisztítók jöttek és mentek, szeretek kísérletezgetni és újakat kipróbálni, így végül nem tértem vissza a márkához.
Viszont nagyon megörültem, amikor lehetőséget kaptam arra, hogy egy tesztcsomag segítségével kipróbálhatom és tesztelgethetem a márka néhány termékét. Már csak azért is örültem nagyon ennek a lehetőségnek, hiszen a La Roche Posay (LRP) érzékeny bőrűeknek szánja termékeit... hello, ez én vagyok :)!
Nem szaporítom tovább a szót, ha kíváncsiak vagytok a benyomásaimra, és a véleményre, akkor olvassatok tovább!

Kezdjük egy kis ismeretterjesztő bevezetéssel: azt mindenképpen érdemes tudni a LRP termékekről, hogy termálvizet tartalmaznak. La  Roche-Posay ugyanis egy francia kisváros, az itt  fellelhető termálvíz minden szennyeződéstől mentes, és rendkívül magas a szelén-tartalma, ami nyugtató hatású. Így a LRP termékek bőrnyugtató, bőrlágyító tulajdonságaiknak köszönhetően ideálisak minden típusú érzékeny és sérült bőr számára. Hipoallergén termékek, magas koncentrációban tartalmaznak válogatott aktív hatóanyagokat, és csak a legszükségesebb összetevőket tartalmazzák.
A csomagban összesen 7 kis kiszerelésű termék volt (lenti képen balról jobbra):
- Lipikar testápoló tej
- Hydreane Legere hidratáló krém érzékeny, normál- kombinált bőrre
- Fiziológiás micellás arctisztító
- Anthelios SPF50+ mattító napvédő gél-krém
- Cicaplast B5 nyugtató-regeneráló balzsam
- Hydreane BB bőrtökéletesítő krém Light árnyalatban
- Termálvíz spray
Szerintetek melyik termékre vetettem rá magam egyből?! Naná, hogy a micellás vízre. Azt gondolom, hogy ezen a téren van már némi előéletem és összehasonlítási alapom. Tulajdonképpen ez is ugyanazt tudja, mint mondjuk a Bioderma Sensibio H20, vagy éppen a nemrégiben megjelent L'oreal 3in1 micellás víz.
Én azért szeretem ezeket a típusú lemosókat, mert olyan érzésem van, mintha tiszta vízzel mosnám le a bőrömet, viszont eltávolítja a sminket és a szennyeződéseket is, amire ugyebár a víz nem képes. Ennél a konkrét terméknél egy picit lerombolja ezt a "tiszta víz" illúziót az, hogy ennek illata van. Amúgy nagyon jól tisztít, a szemfestéket dörzsölgetés nélkül is maradéktalanul eltávolítja, nagyon friss és tiszta lesz utána a bőr, nem szárít, nincs húzódó, vagy éppen olajos érzés, úgyhogy nyugodt szívvel tudom ajánlani. Engem viszont picit zavar, hogy ez illatos, a többi, általam eddig használt micellás víznek nincs illata, meghát tudjátok, hogy a bőröm sem feltétlenül bírja ezeket. Így emiatt nem fogom rendszeresen használni, de utazáskor tökéletes lesz beledobni a neszeszerbe, mivel ez egy pici 50ml-es flakon. De alapvetően teljesen rendben.
Ja csak szólnék, hogy készülőben van egy naaaagy micellás víz teszt :)!
A BB krémről a kis tasak alapján nem nagyon tudok túlzottam mélyre szántó véleményt alkotni, mivel három használatra volt elég, de alapvetően kíváncsivá tett. Szóval ha nem is egyből a teljes kiszerelésű terméket, de lehet, hogy még pár mintát beszerzek belőle, és tovább tesztelgetem, mert amit nyújtott ez a pici tasak, az bejött. Az árnyalata pont jó nekem (Light), fedését tekintve inkább azt mondanám, hogy a nagy bőrhibákat nem, de az enyhe pirosságot elfedi. Nagyon szépen elterül a bőrön és egységesíti a bőr színét, egyenletessé teszi azt. Nem annyira híg, mint mondjuk az általam használt Garnier kombinált bőrre való BB krém, hanem gazdag és sűrű állagú, így száraz bőrűek is nyugodtan használhatják, illetve normál és kombinált bőrűek is, zsíros bőrűeknek ez már szerintem sok lenne. Már csak azért is, mert nekem kombinált bőröm van és azt vettem észre, hogy a használata után viszonylag hamar átfényesedett a T-vonalam, bár ez a probléma egy jó púderrel orvosolható. 20-as fényvédőt tartalmaz.
Bár az arcpermeteknek/termálvíz sprayknek nyáron a hőségben veszi igazán nagy hasznát az ember, de nem kizárólag akkor lehet használni őket. Hiszen pl. télen az ember akár egész nap egy fűtött irodában/lakásban van, ez is megterheli és száríthatja a bőrt; egy ilyen permet hasznos ellenszere lehet ennek is. Ez egy természetes antioxidánsokban gazdag vízpermet, ami azonnal frissít, nyugtatja és puhává teszi a bőrt. Tényleg nagyon kellemes érzés, és szinte azonnal beissza a bőr. Én úgy használom nagyon fáradt reggeleken, hogy megtisztítom az arcomat, permetezek belőle a bőrömre, és hagyom, hogy felszívódjon, majd ezután jöhet az arckrém és a sminkelés. Valahogy olyan luxus érzés, hogy termálvízzel permetezgetem az arcomat... :)!
A Lipikar testápoló tejet kifejezetten bőrszárazság ellen ajánlják, és amikor megláttam, hogy shea vaj is van benne, akkor nagyon megörültem, hiszen száraz bőrön ez általában segíteni szokott. Az illata semleges, az állaga nagyon könnyű, meg is lepődtem, mert azt hittem, hogy ez egy sűrűbb, gazdagabb krém lesz. Egyáltalán nem zsíros, így nagyon hamar beszívódik, viszont nekem egy ici-pici hiányérzetem maradt, mert a nagyon száraz helyeken valahogy még elbírtam volna egy kis plusz hidratáló hatást.
A Cicaplast Baume B5 balzsam- azon túl, hogy irtó cuki neve van :D- egy illatmentes nyugtató, regeneráló balzsam, ami igen hatásos bőrirritáció ellen; használható száraz, berepedezett, érdes bőrön is, sőt akár ajkakon is. Elvileg hegekre is jó, vagy akár pattanások utáni sebekre is, nekem szerencsére ilyen problémáim nincsenek, úgyhogy erről nem tudok nyilatkozni. Nagyon kevés is elég belőle: nekem a könyökömön szokott néha extrém száraz lenni a bőröm, úgyhogy ott kipróbáltam, és nagyon jól helyretette. Illetve bekentem vele a férjem borotválkozás után irritált bőrét is, és úgy vettem észre, hogy másnapra kevésbé volt piros. És mivel az ősz első megfázásán is túl vagyunk, nagyon hasznát vettük a kipirosodott, kidörzsölt nózink ápolásában is ennek a krémnek, úgyhogy jól el is fogyott ez a pici tubus. Úgy fest, valamit nagyon tud ez a Cicaplast :)!
A Hydreane Legere arckrém elvileg a bőr érzékenységét hivatott csökkenteni, de kérdem én, hogy akkor miért van ebben is parfüm... :( ?? Tudom, ez az én vesszőparipám, dehát ez van... Ettől függetlenül kipróbáltam és egy nagyon könnyed krém, de talán télen nekem már nem nyújtana elegendő hidratálást a hideg-szeles időben. Amúgy normál-kombinált bőrre ajánlják, és arra valószínűleg tökéletes is, száraz, vízhiányos bőrre már biztosan kevés lenne. Nagyon hamar felszívódik, kicsit hűsít is, nem zsírosít és puha lesz tőle a bőr, úgyhogy megbízhatóan nyújtja azt, amit egy hidratáló krémnek kell. Kár, hogy a felvitel után nem sokkal éreztem, hogy nem tolerálja az illatát a bőröm... a fene enné meg, hogy ilyen kényes, mert amúgy egy jó kis mindennapos krém lehetne.
Bár az 50 faktoros fényvédőknek talán nem ilyentájt van igazán szezonja, de ettől még az Anthelios XL 50+ krémet is kipróbáltam- miért ne, hiszen ezért kaptam ezt a csomagot :)! A csomagoláson az áll, hogy extra száraz finise van, és ez bizony nem csalás, nem ámítás, tényleg így van. Egyből beszívta a bőröm, és totál lemattította azt, nincs fénylő, zsíros érzés utána, így kombinált és zsíros bőrűeknek remek megoldás lehet, hiszen segít a csillogás megelőzésében. Nincs benne illatanyag (jeee), úgyhogy mindenképpen észben tartom ezt a krémet, mivel jövőre kellene fog egy új 50 faktoros napvédő krém, és ez tuti befutónak tűnik.


Ha összegeznem kellene, akkor azt mondanám, hogy leginkább a Cicaplast Baume B5 balzsam, a termálvíz permet és az Anthelios fényvédő nyerte el a tetszésemet ebből a kis csomagocskából.
A La Roche-Posay termékeket megtaláljátok gyógyszertárakban, illetve netes patikáktól is meg tudjátok rendelni.


U.I.: Folytatás következik, mivel azóta kaptam egy újabb LRP csomagot tesztelésre, amiben nagyon-nagyon ígéretes termékek vannak még az én finnyás bőröm számára is:)!!


Ti próbáltatok már valamilyen La Roche-Posay terméket? Ha igen, bevált?



Szandra




Follow on Bloglovin

You Might Also Like

6 megjegyzés

  1. Ezzel a Cicaplast krémmel felkeltetted az érdeklődésem! :)

    Egyébként már várom a nagy micellás bejegyzésedet is, úgy bírom az ilyeneket, a nemrégi chubby stick összehasonlítós is nagyon jó volt, egyértelművé tetted mit válasszak ebben a nagy kínálatban! :D

    És még egy kérdés: a legutóbbi két instás képeden (amiben pl. a hello-s póló van rajtad), az a fekete táska honnan van? *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha minden igaz, akkor csütörtökön, vagy pénteken lesz fent a micellás összehasonlító bejegyzés :)!
      Az a fekete táska pedig a New Yorkerből van, eléggé alapdarab, semmi extra, még tavaly vettem, de szerintem most is lehetnek ott hasonlók.

      Törlés
  2. Huuu ezeket a termékeket én is szívesen tesztelgetném! :) Nekem az Effaclar habzó lemosó nagyon bejött, a száraz bőrre való krémeik nem annyira, de nem is olyan a bőrtípusom, szóval.. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A tisztító habzó arclemosó majd a következő bejegyzésben lesz benne, de így az első használatok után nagyon jónak tűnik :)!!! Illetve most kaptam egy szuper krémet is, amiben nincsen semmilyen illatanyag, így nagyon szuper a bőrömnek, de erről is írni fogok majd :)!!!

      Törlés
  3. Ez melyik fényvédő? A dry touch gel cream? Jól hangzik, amit írsz róla, csak így nem tudom beazonosítani, mert nagyon sok fényvédőjük van. :) A parfümmel kapcsolatban teljesen igazad van, ennyit arról, hogy érzékeny bőrre való. A termálvíz jól hangzik, de ha megnézed, mi van benne, nagyon sokféle ásványvizet fújkálhatnál az arcodra. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Írtam több helyen is a nevét: Anthelios XL 50+ krémről van szó :)!

      Törlés

Köszönöm a kommentedet. Minden megjegyzést elolvasok és moderálás után közzé teszek, de előfordulhat, hogy erre várni kell 1-2 napot.

Subscribe