Bemutatkoznak a Clarins termékek


Na jó, talán ez a cím nem éppen a legmegfelelőbb, hiszen akik követik már néhány hónapja a blogomat, azoknak nem ez az első alkalom, hogy találkoznak a Clarins márkával, hiszen már jó ideje nagy megelégedéssel használom az Instant Light Natural Lip Perfector ajakápolót, amit még az őszi Glamour napok során szereztem be (videó ITT). Most viszont a Clarins Rajongói Klub weboldal jóvoltából lehetőségem nyílt kipróbálni néhány terméket.
Ha kíváncsiak vagytok rá, hogy pontosan miket és hogy mi is ez az oldal, akkor olvassatok tovább!




Először hadd meséljek erről a bizonyos Clarins Rajongói Klubról. A Clarins termékek titka az értékes növényi hatóanyagokban rejlik, a márkánál ugyanúgy megtalálhatók arc- és testápoló termékek, mint ahogy sminkek, sőt férfiak számára is készítenek kozmetikumokat. Akik ismerik a Clarins termékeket, azok tudhatják, hogy többek között a Douglas drogériákban kaphatók, és inkább a közepes-magasabb árkategóriát képviselik.  Éppen ezért jó, hogy van egy olyan oldal, ahol a bolti árnál akár 25%-kal olcsóbban lehet hozzájutni a termékekhez, úgyhogy érdemes szétnézni a weboldalon, illetve figyelni a facebook oldalukat is ITT. A kedvezmény eléréséhez pedig csak néhány egyszerű lépést kell megtenni, gyakorlatilag rajtad áll, hogy mekkora kedvezményt kapsz.
Ha regisztrálsz a Clarins Rajongói Klub weboldalon ITT, akkor máris kapsz 15% kedvezményt, ami kezdésként nem is rossz. De ha feliratkozol a hírlevélre, akkor további 5% kedvezményre leszel jogosult, ami így már összesen 20% kedvezmény jelent. Sőt ha szeretnél még 5% és így már összesen 25% kedvezményt minden vásárlás után, akkor a weboldalon keresztül add meg három ismerősöd emailcímét, akiknek szívesen ajánlanád a Clarins Rajongói Klubot és az ott elérhető kedvezményeket. De hogy számszerűsítsem a dolgokat: a 25% kedvezmény pl. egy 4000 Ft-os termék esetében 1000 Ft kedvezményt jelent, ami szerintem egyáltalán nem kevés.
Mivel az oldal jól átlátható, így a rendelés egyszerűen és gyorsan ment: hét elején adtam le, és a hét második felében már nálam is volt a csomag. A rendelés állásáról folyamatosan tájékoztatnak emailen, illetve egyszer fel is hívtak az ügyfélszolgálatról, mert a szájfényből nem volt az az árnyalat, amit eredetileg kértem. Az ügyfélszolgálatos hölgy elmondta, hogy melyik árnyalatból van még, én pedig választottam egy másikat. Azonban nem sokkal miután beszéltünk, rájöttem, hogy inkább egy másik árnyalatot szeretnék, így felhívtam az ügyfélszolgálatot, és jeleztem nekik. Semmi probléma nem volt belőle, módosították a rendelést.
Két szállítási mód közül lehet választani: a házhozszállítás GLS futárral 1490 Ft-ba kerül, de átveheted a csomagodat Pick Pack Ponton is, ez 690 Ft-ba kerül. Mivel az én nem messze dolgozom az Árkádtól és ott is van ilyen átvevőpont, így én az utóbbit választottam. A weboldalon egyébként meg tudjátok nézni, hogy hol vannak ilyen Pick Pack Pontok.
De nézzük a termékeket és az első benyomásaimat róluk.
Az Extra comfort arctisztító tonik egy friss, gyengéd, alkoholmentes tonik gél aloe verával száraz és érzékeny bőrre. Nagyon érdekes az állaga, de remekül eltávolítja a smink és az arctisztító maradványait. Nagyon frissítő hatású, reggel azonnal életre kel tőle a bőröm, de nyugtat és hűsít is egyben, ugyanakkor egyáltalán nem szárít, vagy irritál.
A Daily Energizer Cream egy gazdagon hidratáló, energetizáló krém, ami revitalizál és növényi hatóanyagaival egészséges ragyogást ad a bőrnek, valamint légszennyezettség ellen védő hatóanyagot is tartalmaz. Könnyed, mégis tápláló krém, ami gyorsan beszívódik, puhává és rugalmassá teszi a bőrt.
A Hydraquench hidratáló ajakápoló balzsam esszenciális rózsaviasszal azonnali komfortérzetet biztosít az ajkaknak, hidratálja, védi és kiemeli azok szépségét. Valóban nagyon jól hidratál és puhává teszi még a legszárazabb ajkakat is, kezd most már beindulni és tényleg hideg lenni a tél, úgyhogy nagy hasznát vettem az elmúlt napokban.
És az általam már használt és szeretett -igaz nem ebben az árnyalatban- Instant Light Natural Lip Perfector szájfény és ajakápoló a 05 candy shimmer árnyalatban. Erről tényleg csak jót tudok mondani, mindamellett, hogy kellemes árnyalatú rózsaszín szájfény, ápolja is az ajkakat, egyáltalán nem ragacsos, és fincsi vanília illata van :).
És végül, de nem utolsó sorban egy csodaszép ásványi mono szemhéjpúder az Ombre Minérale a 04 golden rose árnyalatban, ami szárazon és nedvesen is használható. Nagyon finom, bársonyos állagú, alig porol. Szárazon nem valami ultrabrutál pigmentált, de azért nem panaszkodom. Egy szép aranyfényű rózsaszín, ahogyan azt az árnyalat neve is jelzi, lentebb a swatchot szárazon csináltam, de azóta kipróbáltam nedves ecsettel is, és úgy jóval intenzívebb.
Mivel még csak pár napja használom a termékeket, így nem tudok részletes véleményt alkotni róluk, de eddig leginkább a tonik és a két ajakápoló tetszik. Ha szeretnétek valamelyikről részletes tesztet, akkor írjátok meg kommentben :).



Ti próbáltátok már a Clarins termékeket?


Szandra
Facebook Youtube Instagram Twitter BloglovinPinterest


You Might Also Like

14 megjegyzés

  1. Az a szemhéjpúder valami eszméletlen szép! Nagyon hasonlít két Oh So Special-színre, jól kihasználható rózsaszín :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban nagyon szép, ezen a héten kb. csak ezt használtam kiegészítve a Naked Basics palettámmal :)!

      Törlés
  2. Gyönyörű az a rózsaszín szemhéjpúder, épp tegnap írtam a rózsaszínnel kombinált szemsminkekről. :D
    http://moonangelstories.blogspot.hu/2014/01/sminktrendek-lasd-roszaszinben-vilagot.html

    Egy naptejet és egy arckrémet próbáltam tőlük eddig, azokkal elégedett voltam. :)

    VálaszTörlés
  3. very nice:)) x
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. Még nem próbáltam Clarins termékeket, de a lip perfector szájfényre már egy ideje fáj a fogam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak ajánlani tudom, mindamellett, hogy nagyon kellemes fényük és színük van, tényleg ápolnak is, annyira kellemes viselet az ajkakon :)!

      Törlés
  5. A szájfényre és a szemhéjpúderre nagyon kíváncsi vagyok! :)

    VálaszTörlés
  6. Ígéretesnek tűnik az a szájfény. :)

    VálaszTörlés
  7. Most akkor kaptad ezeket a termékeket és csak a szállításért fizettél vagy simán rendelted őket? Bocsi csak összezavarodtam a bejegyzés olvasása közben...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, olvass figyelmesen : "lehetőségem nyílt kipróbálni néhány terméket " :)

      Zita

      Törlés
    2. Akkor ezzel meg is válaszoltad a kérdést :D!

      Törlés

Köszönöm a kommentedet. Minden megjegyzést elolvasok és moderálás után közzé teszek, de előfordulhat, hogy erre várni kell 1-2 napot.

Subscribe