Nude és csillogó körmök


Amikor egyik nap nézegettem a Pinteresten a körmös mappámat, kedvet kaptam ahhoz, hogy az ottani képek által inspirálódva készítsem el a következő manikűrömet. Nyilván nem vagyok egy nagy körömzsonglőr, így az egyszerűbb körmök közül választottam.
Ha kíváncsiak vagytok, hogy a képen látható lakkok segítségével mit készítettem, akkor kattintsatok tovább!





De először íme a kép, ami az inspirációt adta:
http://nailjuice.blogspot.hu/2013/09/nail-mail-pt-2-golds-neutrals.html
Nagyon megtetszett, hogy bár mindegyik körmön más lakk van, mégis valahogy teljes a harmónia. Az egyszerű nude színeket remekül ellensúlyozzák a csillogó lakkok és nagyon tetszenek a különböző finisek: krémes, csillogó és homoklakk, szinte mindegyik más, mégis mennyire jól mutatnak együtt.
Az általam használt lakkok (hüvelykujjtól a gyűrűsujj felé haladva):
- Golden Rose Rich Color 05
- essence Colour&Go Sparkle Sand effect 163 hey, nude! (alatta alapként OPI Don't Pretzel My Buttons)
- essence Colour&Go 141 Icy Princess
- Akzent Direct 82 (ezt a lakkot kolléganőmtől 2012 karácsonyra, úgyhogy nem tudom hol kaphatóÖ
Íme az én verzióm:
 


Hogy tetszik Nektek ez a kombináció?


Szandra
Facebook Youtube Instagram Twitter Bloglovin Pinterest

You Might Also Like

24 megjegyzés

  1. Nude lakk-fanként nagyon tetszik :) Mikor megláttam hogy az essence homoklakkok is használni fogod, rögtön felcsillant a szemem. Nagyon mutatós :)

    VálaszTörlés
  2. Néha olyan korlátoltnak érzem magam, hogy ilyen egyszerűen szépséges megoldások nem jutnak magamtól az eszembe!:)
    Csodás lett, még ilyeneket.. ! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy magamtól nekem sem, de mikor megláttam a képet, nagyon megtetszett. És van még egy hasonló megoldás rózsaszínes lakkokkal, lehet az lesz a következő... :)!

      Törlés
  3. Jól összeválogattad őket, nagyon tetszenek! :)

    VálaszTörlés
  4. Tényleg nagyon egyben van ez a mani, nekem nagyon tetszik! :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik, szép az összhatás :)

    VálaszTörlés
  6. Hú, ez nagyon szép, én is ki fogom próbálni!:)

    VálaszTörlés
  7. Csodás lett. :) Egyszerű, de mégis különleges és elegáns. :)

    VálaszTörlés
  8. Szééép :) Te pedig ihletet adtál a szombati felvételis körmömhöz. Légy szi', SZURKOLJ!!!! :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szuper lett! ;-) Ki fogom probalni :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentedet. Minden megjegyzést elolvasok és moderálás után közzé teszek, de előfordulhat, hogy erre várni kell 1-2 napot.

Subscribe